هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Tune 720BT

 

شناسه محصول: نامعلوم

تومان 2,900,000

bnfsh
sfid
mshki

ویژگی

رنگ

, ,

اتصالات

با سیم و بیسیم

بلوتوث

دارد ( ورژن ۵.3 )

بازه فرکانسی

20hz-20khz

قطر درایو

40 میلی متر

عمر باتری

76 ساعت

مدت زمان شارژ

2 ساعت

قابلیت شارژ سریع

دارد

قابلیت اتصال به دو دستگاه

دارد

تکنولوژی Pure Voice

دارد

نرم افزار

دارد

میکروفن داخلی

دارد

باتری داخلی

دارد

توضیحات

   

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Tune 720BT

در دنیای پرسرعت تکنولوژی صوتی، هدفون JBL Tune 720BT به عنوان یک مثال برجسته از نوآوری و کیفیت، به بازار عرضه شد. این هدفون، که از خانواده‌ی معتبر JBL می باشد، نه تنها برای علاقه مندان به موسیقی، بلکه برای هر کسی که به دنبال تجربه‌ای خاص از شنیدن صداست، طراحی شده‌ است.

هدفون بی سیم JBL Tune 720BT با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌ها در زمینه صوتی و اتصال بی سیم، تجربه‌ای بی‌دردسر و لذت‌بخش از گوش دادن به آهنگ را برای کاربران به ارمغان می آرود. این هدفون‌، با داشتن بلوتوث نسخه 5.3، امکان اتصال سریع و پایدار را به شما میدهد تا بتوانید از آهنگ مورد علاقه‌تان بدون هیچگونه وقفه‌ای لذت ببرید. همچنین با باتری قدرتمندی که تا 76 ساعت کار میکند، دیگر نگران تمام شدن شارژ هدفون در طول نباشید.

مشخصات طراحی

JBL Tune 720BT دارای وزن 220 گرم می باشد. این وزن کمتر از میانگین وزن هدفون‌ها می باشد که برای راحتی در استفاده زیاد بسیار مناسب است. کمپانی JBL جابجایی آسان را در هدفون‌های جدید خود مدنظر دارد.هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Tune 720BT دارای پدهای بزرگی می باشد که در اطراف گوش شما قرار میگیرند. این طرح به دلیل افزایش عایق صدا و اینکه صدا به گوش اطرافیان شما نرسئ ، موردعلاقه مشتریان است.

طراحی هدفون بلوتوثی JBL Tune 720BT به گونه‌ای می باشد که تجربه‌ای خاص از گوش دادن به آهنگ را ارائه میدهد. هدفون JBL مدل Tune 720BT با طراحی روی گوش و کاملاً ارگونومیک، می توانید طولانی مدت آهنگ گوش دهید بدون آنکه احساس ناراحتی حس کنید. با داشتن پدهای نرم گوشی، استفاده از آن‌ حتی در طولانی‌ترین دوره‌های زمانی آسان و بدون دردسر می باشد.

مشخصات صدا

هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Tune 720BT با ارائه صدای JBL PureBass، تجربه‌ای غنی و عمیق از آهنگ را فراهم میکند. با داشتن درایورهایی به قطر 40 میلی‌متر، این هدفون ببس‌های قدرتمند و صدایی شفاف در محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را به کاربران عرضه میکند.

همچنین دارای حساسیت صدا در سطح 101 دسی‌بل در 1 کیلوهرتز/1 میلی‌وات می باشد که به این معنا است که هدفون می تواند صدای بلند بدون از دست دادن کیفیت را تولید کند. با امپدانس 32 اهم، این هدفون برای ارائه عملکرد صوتی رضایت بخش با انواع دستگاه‌ها بهینه‌سازی شده است، از پخش‌کننده‌های آهنگ گرفته تا گوشی های همراه. این خصوصیات در کنار هم، تجربه شنیداری لذت بخشی را برای شما ضمانت میکند که مخاطبان را در هر نوع آهنگی غرق میکنند.

مشخصات تکنولوژی‌ها

تکنولوژی‌های هدفون wireless مدل JBL Tune 720BT به شرح زیر میباشد :

  • JBL PureBass Sound: ارائه صدای با کیفیت بالا با تاکید بر بیس‌های عمیق و قدرتمند
  • شارژ سریع: دارای قابلیت  فست شارژ که با 5 دقیقه شارژ، تا 1 ساعت می توانید از آن استفاده کنید.
  • پشتیبانی از اپلیکیشن JBL Headphones: امکان شخصی‌سازی صدا از طریق تنظیمات اکولایزر
  • میکروفون داخلی: قابلیت برقراری تماس‌های با کیفیت با صدای واضح بدون نیاز به استفاده از دست‌ها
  • Voice Aware: امکان تنظیم میزان شنیدن صدای اطراف بدون نیاز به برداشتن هدفون

    کلام آخر

    در آخر، خرید هدفون JBL مدل Tune 720BT برای افرادی که به دنبال تجربه‌ای خاص از شنیدن آهنگ با کیفیت بالا هستند، گزینه ای عالی است. این هدفون‌ با ارائه فناوری صدای بیس قدرتمند JBL، اتصالات بی سیم پایدار و قابلیت‌های چندگانه، به شما این امکان را میدهد تا از آهنگ مورد علاقه‌تان بدون هیچ گونه محدودیتی لذت ببرید.

    طراحی ارگونومیک و راحتی آن برای استفاده‌های طولانی‌مدت، به علاوه عمر باتری فوق‌العاده و قابلیت فست شارژ، تجربه‌ای بی‌دردسر و لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می آورد.

    با توجه به قیمت هدفون و خصوصیات برجسته‌ای که ارائه میدهد، JBL Tune 720BT انتخابی ارزشمند برای علاقه‌مندان به آهنگ می باشد که میخواهند کیفیت صدای حرفه‌ای را تجربه کنند.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Tune 720BT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.