اسپیکر هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8

  • کیفیت بالای ساخت و پخش بی‌نظیر هارمن کاردن
  • قابلیت کالیبراسیون صدا با جابه‌جایی اسپیکر
  • دارای ووفرهای 120mm و توییترهای 20mm باکیفیت
  • اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث نسخه 5.2
  • اسپیکر هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8
شناسه محصول: Onyx Studio 8

موجود

تومان 12,000,000

موجود

ویژگی

ابعاد

۳۲۰x۱۶۰x۲۷۰ میلی‌متر

وزن

۳۵۰۰ گرم

نوع اتصال

بی‌سیم و باسیم

اقلام همراه بلندگو

کابل برق / برگه اطلاعات متریال به کار رفته در محصول

ابعاد ساب‌ووفر

۱۲۰ میلی‌متر

منبع انرژی

آداپتور برق باتری

تعداد اجزاء ساب‌ووفر

یک عدد

رابط‌ها

USB Type-C AUX

توان خروجی کلی

۵۰ وات

نوع باتری

لیتیوم پلیمری

ظرفیت باتری

۳۲۵۰ میلی آمپر ساعت

ویژگی‌های خاص

میکروفون داخلی

فرکانس پاسخ‌گویی

۵۰-۲۰۰۰۰ هرتز

قابلیت‌های اسپیکر

قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان

توضیحات

   

طراحی اسپیکر هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8، بسیار زیبا و چشم‌نواز و ترکیبی از مواد سازنده سازگار با محیط‌ زیست از مواد بازیافتی است. برای جابه‌جایی این اسپیکر در هر مکانی میتوانید از دسته آلومینیومی باکیفیت قرار داده شده روی بدنه استفاده کنید. اسپیکر Onyx Studio 8 قابلیت کالیبره کرده صدای شما را به صورت خودکار دارد تا عملکرد صوتی خوبی را ارائه کند.

شما به راحتی می توانید از بلوتوث برای متصل کردن دستگاه و پخش موسیقی موردعلاقه خود استفاده نمایید. و نیز میتوانید دو اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 8 را به صورت بی‌سیم به هم دیگر وصل کنید تا تجربه صدا استریو گسترده‌ تر و دقیق‌ تری را داشته باشید. به علاوه با نگهداری شارژ 8 ساعته، می توانید در طول روز از موسیقی و مکالمه‌های خود نهایت لذت را ببرید.

مشخصات اسپیکر هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8

  • کیفیت فوق العاده ساخت و پخش بی‌نظیر Onyx Studio 8
  • قابلیت کالیبراسیون صدا با جابه‌جایی اسپیکر
  • دارای ووفرهای 120mm و توییترهای 20mm باکیفیت
  • اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث نسخه 5.2
  • امکان اتصال سیمی از طریق رابط AUX
  • دارای نهایت توان خروجی 50 وات RMS
  • فناوری TWS برای اتصال بی‌سیم دو اسپیکر Studio 8
  • برقراری تماس تلفنی از طریق میکروفون‌های داخلی
  • دارای باتری داخلی 8 ساعته
  • امکان اتصال دو موبایل به اسپیکر به‌ طور هم‌زمان

طراحی فوق العاده

کمپانی هارمن کاردن در ساخت و طراحی این اسپیکر از پلاستیک بازیافتی استفاده می کند و بر روی بسته‌ بندی آن نیز از جعبه‌های دارای گواهی FSC، با جوهر سویا و برای  محیط زیست مناسب است و به آن آسیبی نمیرساند.

اسپیکر هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8، طراحی دایره‌ای نسل قبلی را دارد و اطراف آن توسط یک پایه آلومینیومی آنادایز شده (مجموعه عملیات پوشش‌دهی سطحی، برای ایجاد مقاومت بیشتر در ساخت)، احاطه شده است که به عنوان دسته‌حمل عمل میکند.

Onyx Studio 8 در ابعاد 312 * 275.8 * 163.8 میلی‌متر ساخته شده و وزن آن 352 گرم است تا برای جابجایی مناسب باشد.

تفکیک فوق‌العاده صدا

Onyx Studio 8 تنها به دلیل طراحی زیبا مورد توجه قرار نگرفته است؛ تنها کافیست چشمانتان را ببندید، تا در شفافیت صدای آن غرق لذت شوید، در داخل این اسپیکر، یک ووفر 120 میلی‌متری و دو توییتر 20 میلی‌متری قرار دارد که قابلیت تولید صدایی با نهایت توان خروجی 50 وات RMS در بازه فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز را دارد. شما می توانید با آرامش در هر مکانی که قرار دارید به گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود بپردازید.

تکنولوژی‌ها

یکی از تکنولوژی‌هایی که Onyx Studio 8 دارد، توانایی کالیبراسیون خودکار دارد. هر بار که اسپیکر را به مکان جدیدی منتقل می کنید، به‌طور خودکار خودش را کالیبره می کند، به همین دلیل نیازی نیست دائماً با پیش‌تنظیم‌های اکولایزر سر و کار داشته باشید.

به علاوه اگر احساس میکنید که به حجم صدای بیشتری نیاز دارید، می توانید داسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 8 را به صورت بی‌سیم به یکدیگر متصل کنید و موسیقی خود را در حالت استریو در کانال‌های چپ و راست به صورت جدا گانه پخش کنید. به علاوه می‌توانید از طریق دو تلفن همراه به این اسپیکر متصل شده و لیست پخش موزیک‌ های خود و دوستان خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

قابلیت برقراری تماس

یکی از قابلیت های اسپیکر هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8، برقراری تماس تلفنی است. این اسپیکر از دو میکروفون باکیفیت و با قابلیت کاهش صدای نویز اطراف برخوردار است و به شما کمک می کند از تماس‌های شفاف، امکان شرکت در جلسات و کلاس‌ ها در هر مکان، نهایت استفاده را ببرید.

مشخصات باتری

اسپیکر هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8 از یک باتری لیتیوم یون پلیمری 3250 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است؛ و شما می توانید تا 8 ساعت موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید. البته این مدت زمان بستگی به میزان ولوم صدا دارد. برای شارژ مجدد این اسپیکر نیز 5 ساعت زمان نیاز دارید.

اتصالات

اسپیکر هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8 دارای قابلیت بلوتوث نسخه 5.2 است. شما می توانید از طریق بلوتوث، به موزیک‌ مورد علاقه خود به صورت بی‌ سیم گوش دهید. به علاوه Onyx Studio 8 یک درگاه 3.5 میلی‌متری AUX برای اتصال گجت‌های سیمی، در قسمت پشتی این اسپیکر قرار داده است.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.