کابل تبدیل HDMI به لایتنینگ/ microUSB/ USB -C گودس مدل GD-8272

  • کابل تبدیل HDMI به لایتنینگ/ microUSB/ USB -C گودس مدل GD-8272

ناموجود

تومان 950,000

ناموجود

ویژگی

توضیحات

   

با استفاده از کابل تبدیل HDMI به لایتنینگ/ microUSB/ USB -C گودس مدل GD-8272 شما می توانید به آسانی تلفن همراه خود را به تلویزیون یا هر صفحه نمایش دارای پورت HDMI متصل کنید و از کار هایی مثل ارائه کنفرانس ، تماشای سریال یا عکس ، پخش موزیک و … بهره مند شوید.

یکی از مزیت های این مدل کابل که آن را نسبت به بقیه مدل ها خاص کرده است، داشتن کابل اتصال به همه گوشی ها (لایتنینگ/type C/micro) به صورت سر خود است به این معنا که به کابل دیگری برای اتصال به آن نیازی ندارید .

هم چنین مزیت های دیگر این کابل قابلیت شارژ کردن تلفن همراه شما به طور همزمان با انتقال داده ها است به این معنی که دیگر نیاز نیست نگران شارژ باتری تلفن همراه خود باشید .

طول این کابل 1800 میلی متر می باشد که با این طول دیگر محدودیت استفاده با گوشی موبایل خود هنگام اتصال به این کابل نخواهید داشت و به آسانی می توانید از گوشی خود استفاده نمائید .

جنس بدنه از پلاستیک و فلز با کیفیت است تا در مقابل آسیب های مختلف مقاوم باشد. این کابل از نوع کابل های Plug & Play است که سبب سهولت در استفاده از آن می شود. این کابل داده هایتان را با کیفیت Full HD پشتیبانی می کند و با سرعت بالای انتقال داده ها باعث می شود هیچ گونه لگ و قطعی تصویر را تجربه نکنیم. این کابل ساخته شده تا لحظات خوشی را برای شما به ارمغان آورد.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل تبدیل HDMI به لایتنینگ/ microUSB/ USB -C گودس مدل GD-8272”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.