دسته بازی پلی استیشن 5 مدل PS5 DUALSENSE CFI-ZCT1W

  • دسته بازی پلی استیشن 5 مدل PS5 DUALSENSE CFI-ZCT1W
شناسه محصول: نامعلوم

تومان 3,000,000تومان 3,300,000

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی

رنگ

,

وزن

۲۸۰ گرم

امکانات و قابلیت‌ها

DualSense Wireless Controller

امکانات سخت افزاری

هپتیک فیدبک – تریگرهای تطبیق پذیر

قابلیت شارژ شدن

بله

ضمانت بازگشت

۱ قلم, 10 روز

توضیحات

   

دسته بازی پلی استیشن 5 مدل DUALSENSE CFI-ZCT1W

دنیای بازی‌ها هر روز جذاب‌تر می‌شود و اکنون دنیای بازی به جایی رسیده است که به سختی می‌توان یک بازی را از یک فیلم سینمایی تشخیص داد.
این اتفاق به لطف گرافیک بسیار بالا و طبیعی بازی‌های جدید، رخ داده است.
با وجود اینکه که بازی کردن با گرافیک بالا هیجان انگیز است، اما باید سیستم لازم برای اجرای آن‌ها داشته باشید. به همین منظور کنسول‌های بازی تولید شده اند.کنسول‌های بازی صرفا برای اجرای بهینه بازی‌های مختلف به وجود آمده‌اند و شرکت‌های سازنده سعی می‌کنند تا سخت افزار و امکانات بسیار خوب را با قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه دهند. قیمت این کنسول‌ها به این دلیل مناسب است که اگر بخواهید سیستم کامپیوتری مشابه کنسول تهیه کنید باید هزینه‌ی خیلی بیشتری بدهید.

طراحی Dual Sense

طراحی دسته پلی استیشن 5 نسبت به نسل قبل کاملا تغییر کرده است.این تغییر هم در ظاهر و هم در ارگونومی و همچنین حس در دست گرفتن رخ داده است . این دسته حاوی ترکیب رنگ مشکی و سفید است به گونه ای که بخش پایینی و شوک‌ها به رنگ مشکی است و بقیه قسمت‌ها به صورت یکدست سفید می‌باشد.
این دسته بازی به دلیل طراحی بهتر بسیار راحت در دست قرار می‌گیرد و بازی‌ کردن طولانی با آن کمتر شما را خسته می‌کند. همچنین قسمت‌های پایینی دسته حاوی پترن است که سبب می‌شود دسته بهتر در دست جا بگیرد و با عرق کردن دست کمتر جابجا شود.
یکی از مهم‌ترین قسمت های یک دسته بازی دکمه‌های آن است چون شما به طور مداوم با دکمه ها در ارتباط هستید. در این نسل دکمه‌ها و حس کار کردن با آن‌ها با کیفیت تر شده است. و دکمه‌ها قرار نیست به این زودی حالت خوب خود را از دست بدهند.
امکانات و تجربه بازی
ابتدا قصد داریم دو ویژگی جدید دسته‌های بازی جدید سونی را معرفی کنیم که به ادعای این شرکت نقش به‌سزایی در حس بازی کردن شما دارد. باید دید چقدر ادعای این شرکت درست است.
ویژگی اول Haptic feedback (بازخورد لمسی) نام دارد.
عملکرد آن اینگونه است مثلا وقتی که شما روی زمین شنی در بازی راه بروید دسته ویبره می رود، تا حس راه رفتن به روی شن را به شما انتقال دهد.

این ویژگی حس لذت بخشی به شما در حین بازی می‌دهد و سبب می‌شود تا حس کنید درون بازی هستید. این ویژگی در بازی‌های مختلف کاربردی‌های متفاوتی دارد که به شرکت سازنده بازی بستگی دارد که تا چه حد بتواند از این ویژگی استفاده کند.

ویژگی دوم که به دسته بازی جدید اضافه شده adaptive triggers نام دارد.

این ویژگی فقط در تریگرهای L2 و R2 کاربرد دارد.و سبب می‌شود هنگامی که مثلا در یک بازی شوتر اقدام به شلیک با تفنگ می‌کنید حس لگد زدن تفنگ به شما منتقل شود و تیر اندازی را به طور واقعی حس کنید.این ویژگی نیز کاربرد‌های مختلفی دارد که بستگی به نوع بازی دارد.
باتری
یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعف یا بهتر است بگوییم تنها نقطه ضعف این دسته شارژ شدن آن است . که واقعا عملکرد خوبی ندارد
سونی نتوانسته به موفقیت خوبی دست پیدا کند.
شما با دسته‌های جدید سونی می‌توانید حداکثر 10 ساعت بازی کنید.
البته شارژ دهی دوال سنس نسبت به نسل قبل بهبود یافته است ولی هنوز در حدی نیست که بتوان آن را شارژ دهی مناسب به حساب آوردبرای خرید دسته بازی پلی استیشن 5 مدل PS5 DUALSENSE CFI-ZCT1Wبازی سونی
می توانید از سایت ما استفاده کنید.

 

این کالا با ضمانت بازگشت 10 روزه را می توانید از کیش موبایل تهیه کنید.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دسته بازی پلی استیشن 5 مدل PS5 DUALSENSE CFI-ZCT1W”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.