هندزفری پرودو Soundtec مدل PD-STWLEP003

  • نوع اتصال : بلوتوث(بی سیم)
  • نسخه بلوتوث : 5.2
  • مدت زمان جهت شارژ : 1 ساعت
  • ظرفیت باتری : 120 میلی آمپر
  • وزن : 32 گرم
  • کابل شارژ : USB Type C
  • هدفون بی سیم پرودو Soundtec مدل PD-STWLEP003

موجود

تومان 800,000

موجود

ویژگی

توضیحات

   

محصولی که علاقه مندان به باشگاه رفتن و یا حتی افرادی که همواره درحال سفر کردن هستند را تحت تاثیر قرار داده، هندزفری ساندتک پرودو (Porodo) مدل گردنبندی آن می باشد. این ایرپاد بلوتوثی و بی سیم است و صرفا جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مخاطب خود به شکل گردنبندی طراحی شده است که از افتادن هدفون جلوگیری کند.

حذف نویز Noise Cancelling و میکروفون

به لطف تکنولوژی حذف نویز (Noise Cancelling)، این هندزفری بلوتوثی امکان ایجاد گفت و گویی شفاف و موسیقی مطلوب تر را برای کاربران فراهم خواهد کرد. همچنین کیفیت عالی میکروفون به کار رفته شده در هندزفری پرودو Soundtec مدل PD-STWLEP003 باعث شده تا در شلوع ترین محیط ها مثل باشگاه و یا خیابان های پرترافیک، کوچک ترین خللی را در مکالمات روزمره و یا اجرای موسیقی تجربه نکنید.

باتری هندزفری پرودو Soundtec مدل PD-STWLEP003

مهم ترین ویژگی یک هندزفری و یا ایرپاد مناسب، طول عمر باتری آن می باشد. طبیعتا همه ما نیاز داریم تا حد امکان بتوانیم بیشترین سود را از موسیقی ها و یا مکالماتمان با هندزفری خود داشته باشیم و اکثرا زمان زیادی هم برای شارژ کردن هندزفری های بی سیم خود نداریم.
یک خبر خوب این که هندزفری پرودو Soundtec مدل PD-STWLEP003 با داشتن باتری 120 میلی آمپری خود فقط به یک ساعت شارژ نیاز دارد تا کاملا شارژ شود و می تواند تا 14 ساعت نیز بدون وقفه برای مخاطب خود کار کند. همچنین هندزفری پرودو Soundtec مدل PD-STWLEP003 در حالت Stand-By می تواند تا 23 ساعت نیز شارژ در خود نگهداری کند.

راحتی استفاده

وجود دکمه های فرمان پذیر در گردنبند هندزفری پرودو Soundtec مدل PD-STWLEP003، این امکان را به کاربر می دهد تا به سرعت موسیقی خود را عوض کند و صدای آن را کم و زیاد کند و تماس های ورودی را وصل کند.حتی افرادی که از سیستم عامل IOS اپل اسفاده می کنند، از قابلیت دستیار صوتی SIRI نیز بهره مند شده و تنها با دستور دادن به این دستیار صوتی، می توانند تمام نیاز های خود را برطرف کنند.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری پرودو Soundtec مدل PD-STWLEP003”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.