بدون دسته بندی

تشخیص اصل بودن شارژر ۲۰ وات اپل

تشخیص اصل بودن شارژر ۲۰ وات اپل

بازار پر از انواع محصولات جعلی شارژر 20 واتی USB-C اپل است. اچگونه می توان از اصالت سر شارژ سریع 20 واتی اپل که خریداری کردم اطمینان حاصل کرد؟ برای خرید شارژر ۲۰ وات اپل اصل کلیک کنید

1- ظاهر الگوی سر شارژر ۲۰ وات اپل روی جعبه

ابتدا با دقت به الگوی جعبه بسته بندی هد شارژ سریع Apple 20W PD نگاه کنید، الگوی اصلی سفید خواهد بود و کل جعبه سفید و تمیز است. الگوی شارژر تقلبی 20 واتی تیره تر است، دارای تفاوت رنگ یا زرد است و برخی از الگوها سوراخ هایی در جک وجود دارد و جعبه بیرونی مایل به زرد خواهد بود.

2- جعبه 20 وات دیجیتال

در جعبه اصلی شارژر ۲۰ وات اپل فاقد رادیان است. اگر رادیان هست کپی است.

3- شرح لوگوی اپل در پشت

قسمت اطلاعات شارژر ۲۰ وات اپل را در گوشه سمت چپ بالای پشت جعبه بررسی کنید. کارخانه اصلی از فونت های چاپ شده با جزئیات بیشتر و نامشخص استفاده می کند. اگر متوجه شدید که فونت ها ضخیم و فوق العاده واضح شده اند، این یک سر شارژ کپی است.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید توجه کنید که آیا خط دوم “CA 95014 USA. © 2020 Apple Inc.»، اگر «CA 95014 USA TM and © 2020 Apple Inc.» تایپ شده باشد، نادرست است.

4- سایه الگوی USB-C پشت

الگوی USB-C را در گوشه سمت چپ پایین پشت جعبه بیرونی بررسی کنید. الگوی اصلی شارژر ۲۰ وات اپل نقطه‌دار است و در سمت چپ و راست سایه‌های خاکستری وجود خواهد داشت. اگر کل سیاه باشد یا سایه خاکستری واضحی وجود نداشته باشد، آن نیز جعلی است.

5- مقایسه کنید که آیا شماره سریال جعبه بیرونی و شارژر یکسان است یا خیر

شارژر ۲۰ وات اپل را بیرون بیاورید و مقایسه کنید که آیا شماره سریال نمایش داده شده در جعبه بیرونی یکسان است یا خیر. تا زمانی که محصول اصلی اپل باشد، اساساً یکسان است. اگر مقایسه متفاوت بود، به این معنی است که شما یک شارژر کپی اپل خریداری کرده اید.

6- هر دو دستورالعمل را بررسی کنید

مهم نیست که کدام کشور در جهان شارژر 20 واتی اصلی اپل را بفروشد، دو دفترچه راهنما وجود خواهد داشت. اگر متوجه شدید که فقط یکی وجود دارد یا از یک منگنه برای تعمیر آن استفاده می کنید، شارژر اپل کپی شده است.

7- پین لایتنینگ پورت شارژ USB-C را بررسی کنید

سر شارژ 20 واتی اصلی اپل باید 8 پین داشته باشد. 6 پین در وسط و 1 پین در سمت چپ و راست وجود خواهد داشت. برای گرفتن عکس و بررسی آن، می‌توانید برنامه داخلی «ذره‌بین» را در آیفون باز کنید. شکل پین ها باید مانند شکل زیر باشد، شکاف سوراخ C با رنگ سفید خالص طراحی شده است، بدون زردی، بدون سیاه شدن و بدون سوراخ.

8- شکاف پلاگین USB-C

یک کابل اصلی انتقال لایتنینگ اپل را به سر شارژ PD 20 واتی وصل کنید و معمولاً دید صافی را نشان می دهد. اگر سوکت USB-C را نتوان تا انتها وارد کرد، شکاف نسبتاً زیاد است و می توان آن را به عنوان یک ضربه در نظر گرفت.

9- توضیحات شارژر بسیار کم رنگ است

متن روی شارژر 20 واتی اصلی اپل بسیار کم رنگ است، به قدری کم رنگ که به سختی می توان آن را به وضوح دید، این محصول اصلی اپل است، عمدتاً به این دلیل که بیشتر جعبه های بسته بندی اپل با جوهر خام چاپ شده اند که سازگارتر با محیط زیست است. اگر متن خیلی واضح باشد یعنی جعلی است.

10- شماره سریال شارژر را مشخص کنید

شماره سریال به صورت زیر ارائه می شود:

  1. کلمه “A” ردیف اول شماره مدل در مرکز ردیف دوم “5V” قرار خواهد گرفت.
  2. ردیف اول اعداد مدل “44” با ردیف دوم “3A” تراز شده است.
  3. خروجی خط دوم “9V” با خط سوم “EMC” تراز شده است.
  4. خط دوم “2.22A” خط سوم “596 فاصله” را تراز می کند.
  5. خط دوم “سیستم” فقط در سمت راست خط سوم “N” تراز شده است.
  6. کلمه “240V” در ردیف اول با ردیف دوم “Force” تراز شده است.
  7. سمت راست ترین “0.5” خط اول در سمت راست خط دوم “نر” تراز شده است.
  8. کد چهارم شماره سریال مربوط به کد ماقبل آخر است و فرمت آن “0” به “A” یا “B”، “1” به “B” است.

در حال حاضر، مشخص است که مجموعه‌ای از شماره‌های سریال وجود دارد که با رایج‌ترین شماره‌های سریال تقلبی در Huaqiangbei، چین شروع می‌شوند، یعنی CH0062، C4H1062، C4H0277، C4H1277، F1611950V4FPM، G9BA.

11-داغ شدن شارژر

اگر شارژر 20 وات شما فیک باشد در هنگام شارژ دستگاه شما بعد گذشت20 دقیقه که اقدام به لمث کردن شارژر نمایید متوجه داغ شدن شارژر خواهید شد که در شارژر اصلی به هیچ عنوان این اتفاق نخواهد افتاد

 

شارژر آیفون در سایت اپل با قیمت 79 درهم عرضه می شود و سایت هایی که با قیمت 800 تومان این شارژر را به فروش می رساند، به هیچ عنوان  اصل نمی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *