بدون دسته بندی

اسپیکر پاورولوژی POWEROLOGY CYPHER

اسپیکر پاورولوژی POWEROLOGY CYPHER

گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود را به یک تجربه اجتماعی تبدیل کنید و آن را در هر کجا که هستید با دیگران به اشتراک بگذارید.اسپیکر پاورولوژی POWEROLOGY CYPHERشما را این امکان را می دهد تا به راحتی در حال حرکت در هر زمان و هر مکان به موسیقی گوش دهید.

ویژگی ها 

این بلندگو با تمامی دستگاه‌های دارای بلوتوث سازگاری دارد و همچنین روی بدنه‌اش درگاه‌های AUX و USBدیده می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد، دستگاه‌های پخش کننده فایل‌های صوتی را به آن متصل کنید همچنین قابلیت اتصال چندگانه را دارد.

بلندگو دارای دکمه‌های پاور، کنترل پخش، انتخاب منبع پخش و جفت شدن است و میکروفون آن ، امکان مکالمه را به شما می‌دهد. نشانگر LED و رقص نور و نیز در آن دیده می‌شود که نور پردازی آن را جذاب می کند

راحت و قابل حمل

با اسپیکر پاورولوژی POWEROLOGY CYPHER دنیایی عاری از کابل های مزاحم را تجربه کنید. به لطف فناوری بی سیم، اسپیکر بلوتوث ضد آب محبوبیت بیشتری پیدا می کند. پخش موسیقی هرگز آسان نبوده است و هر کسی می تواند از موسیقی خود به صورت بی سیم لذت ببرد. مزیت اسپیکر بلوتوث این است که نیاز به کابل برق بین دستگاه های متصل را از بین می برد. بسیار سبک بودن، به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی بدون داشتن سیم در همه جا حرکت کنند.

طراحی ضد آب اسپیکر پاورولوژی POWEROLOGY CYPHER

اسپیکر پاورولوژی POWEROLOGY CYPHER ضد آب هست و شما میتوانید زیر باران ، در استخر و دربا هم موسیقی گوش کنید و لذت ببرید.

ظرفیت باتری بالا

با داشتن ظرفیت باتری عالی 3600 میلی آمپر ساعت، اسپیکر بلوتوث قابل حمل و ضد آب Powerology به لطف عمر باتری خود قادر است موسیقی شما را 5 ساعت با حداکثر صدا پخش کند

منبع شارژ اسپیکر پاورولوژی POWEROLOGY CYPHER از طریق برق شهری و درگاه USB-C تأمین می‌شود. زمان شارژ شدن آن نیز در حدود 3 ساعت است.

محدوده عملکرد آن10 متر است و محدوده فرکانس پاسخگویی 100 تا 20 هزار هرتز آن، باعث میشود صدای با کیفیت و واضحی را بشنوید.

صدای با کیفیت بالا

سیستم‌های صوتی با کارایی بالا عملکرد بسیار بهتری در بازآفرینی نت‌های ایجاد شده در زمان ضبط صدا دارند. برای موسیقی، صدای استریو به این معنی است که به جای نت های سه گانه گل آلود و تیز، نت های باس واضح و واضح دریافت می کنید که خواسته شما را برآورده نمی کند. این اسپیکر بلوتوث قابل حمل و ضدآب صداهای میان رده را ارائه می دهد که تشخیص آنها بسیار راحت تر است. همچنین امکان پخش 360 درجه را با کیفیت بالا به شما می دهد.

می‌توانید با استفاده از فناوری شکل‌دهی پرتو برای مواقعی که نمی‌خواهید دیگران را آزار دهید، موسیقی را در جهت خود هدایت کنید

از دستیار صوتی Google برای پخش موسیقی مورد علاقه خود به صورت هندزفری استفاده کنید.

برای خرید کلیک کنید.

 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *