بدون دسته بندی

بهترین جاروبرقی هوشمند شیائومی – 8 محصول با ارزش کیش موبایل

بهترین جاروبرقی هوشمند شیائومی - 8 محصول با ارزش کیش موبایل

بهترین جاروبرقی هوشمند شیائومی – جاروبرقی یکی از اصلی‌ترین لوازم خانگی محسوب میشود. جاروبرقی‌های معمولی خالی از عیب نیستند. عدم دسترسی به نواحی تنگ و کم‌ارتفاع، کمردرد و کوتاه بودن سیم تنها بعضی از مشکلات آن‌ها است. خوشبختانه تکنولوژی به کمک بشر آمده و با اختراع جاروبرقی رباتیک پیشرفتی بزرگی در لوازم خانگی به وجود آورده است.

جارو رباتیک یک صفحه‌ای دایره‌ای شکل تقریبا مسطح است و ارتفاع خیلی کمی از سطح زمین دارد. جاروبرقی هوشمند انواع مختلفی دارد و می‌تواند اقدامات متنوعی انجام دهد. برای مثال یکی از انواع آن فقط برای تمیزکردن زباله‌های ریز مناسب است؛ اما انواع دیگری از آن می‎تواند موی حیوانات را نیز مکیده و سطوح سنگی را تی بکشد. با استفاده از جاروی هوشمند نیازی به دخالت شما در تمیزکاری نیست و تمام محیط به صورت کاملا خودکار نظافت خواهد شد.

1.جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Dreame W10 – برای خرید اینجا کلیک کنید

  • این جاروبرقی هوشمند شیائومی با قابلیت جاروبرقی و همچنین تمیز کردن، برای کسانی که کفپوش و فرش در خانه خود دارند ایده آل است
  • میتواند گرد و غبار ریز و زباله های بزرگ را از فرش ها و کف های سخت تنها در یک عبور جمع آوری کند
  • با باتری که تا 3 ساعت و 30 دقیقه بین شارژ دوام می آورد، برای کسی که خانه بزرگی دارد، ایده آل است. 

2.جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Dreame D10S Plus(گلوبال ورژن) – برای خرید اینجا کلیک کنید

1- از LIDAR برای نقشه‌برداری و پیمایش موانع استفاده می‌کند.

2- اتاق را تا عمق 25 فوتی جلوی خود اسکن می کند تا بفهمد کجا باید تمیز شود. اگرچه این ایده خوبی است اما باید هر چیزی را که ممکن است مانع شود جابه‌جا کنید، به جز کابل‌ها و سیم‌ها.

3- با تعویض ضمیمه جاروبرقی با پد پاک کن همراه، می توانید کف کاشی و سایر سطوح سختی که نیاز به تمیز کردن مرطوب دارند را تمیز کنید. برای این کار تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از استفاده ظرف 140 میلی لیتری را با آب پر کنید.

4_ با استفاده از برنامه Dreamehome  ، می‌توانید زمان‌های تمیز کردن را برنامه‌ریزی کنید، خانه خود را به مناطق خاص تقسیم کنید و تاریخچه تمیز کردن آن را مرور کنید.

5- ویدیو از راه دور

6- هنگامی که فرش را تشخیص می دهد، به طور خودکار قدرت تمیز کنندگی را افزایش میدهد

3.جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Dreame D10 Plus(گلوبال ورژن) – برای خرید اینجا کلیک کنید

  1. قیمت جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Dreame D10 Plus در میان ربات های خود تخلیه ، بسیار مناسب است.
  2. جمع آوری عالی زباله های سطحی: جریان هوای 17 CFM به آن کمک می کند تا زباله های سطحی را با سرعت بالایی جمع کند.
  3. عملکرد تمیز کردن عمیق مناسب: در آزمایشات تمیز کردن عمیق بیش از 70٪ را به دست آورد . یکی از امتیازات عالی برای جاروبرقی ربات در این محدوده قیمت است.
  4. ناوبری کارآمد: حسگر و الگوریتم LDS D10 Plus به آن کمک می کند تا به طور موثر مسیریابی کند و از موانع جلوگیری کند. احتمال اینکه این ربات به پایگاه اصلی خود بازنگردد، کم است.
  5. جریان هوا و هم زدن کافی برای جمع آوری بیشتر انواع زباله و ویژگی خود تخلیه ای دارد که کل فرآیند را خودکار می کند.

4.جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Dreame D10S pro(گلوبال ورژن) – برای خرید اینجا کلیک کنید

.جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Dreame D10S pro که مجهز به سنسور لیزری با دقت بالا است، می تواند نقشه خانه شما را به دقت ترسیم کند و طرحی برای نظافت ایجاد کند که از تمیز کردن کامل هر گوشه اطمینان حاصل کند. سیستم هوشمند جلوگیری از موانع تضمین می کند که می تواند به راحتی در اطراف مبلمان و موانع دیگر حرکت کند، در حالی که مکش قدرتمند آن باعث می شود که حتی کوچکترین ذرات گرد و غبار جمع شوند.

همچنین دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های پیشرفته از جمله کنترل صدا، کنترل برنامه و زمان‌بندی است. با کنترل صوتی، می توانید به راحتی پاک کننده ربات را با استفاده از صدای خود کنترل کنید، در حالی که کنترل برنامه به شما امکان می دهد پاک کننده را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید. همچنین می توانید زمان های نظافت را برنامه ریزی کنید تا خانه شما همیشه تمیز و مرتب باشد.

5.جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Dreame D9 Max – برای خرید اینجا کلیک کنید

  •  جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Dreame D9 Max ساکت تر از جاروبرقی های معمولی (مخصوصا مدل های قدیمی تر) حتی در سطح مکش بالاتر است
  • برای ناوبری به Lidar متکی است
  • دارای سطل گرد و غبار بزرگ
  • عملکرد خوب جاروبرقی و پاک کردن
  • از نقشه های چند طبقه و مناطق ممنوعه پشتیبانی میکند
  • قیمت مناسبی دارد
  • قطعات یدکی جاروبرقی در بازار در دسترس است.

6.جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Vacuum Mop 2 – برای خرید اینجا کلیک کنید

این جاروبرقی ، با ناوبری مبتنی بر دوربین، عملکرد جالب، تمیز کردن خشک با کیفیت بالا، و همه اینها با قیمت پایین ارائه می شود.

مزایا

  • بدنه نازک
  • نظافت مجتمع
  • برنامه سریع
  • پس از اولین تمیز کردن نقشه می سازد
  • آپارتمان را به اتاق ها تقسیم می کند
  • از فرش مشکی نمی ترسد
  • تمیز کردن خشک با کیفیت بالا

7.جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Vacuum Mop 2 – برای خرید اینجا کلیک کنید

با داشتن قدرت مکش 4 سرعته 2700 پاسکال،  تمیز کردن کف تا حدودی بدون گرد و غبار را به خوبی انجام می دهد. اگر خانه بزرگتری دارید، می توانید قدرت مکش را کاهش دهید تا مناطق بزرگتری از خانه را بپوشانید. قدرت مکش برای مکیدن گرد و غبار و ذرات در مسیر خود کافی است، اما به اندازه کافی قوی نیست که ذرات جلوی آن را بمکد.در اینجا برس یک طرفه وارد می شود، زیرا کاری می کند تا خاک را از لبه های دیوار به سمت جاروبرقی بکشد تا بتوان آن را مکید.

دارای مخزن آب قابل جابجایی است و می تواند تا 250 میلی لیتر آب را پر کند که در مقایسه با مدل قبلی خود 50 میلی لیتر افزایش یافته است. همچنین می‌توانید میزان آب مورد نیازرا هنگام تمیز کردن، تنظیم کنید. باید فقط آب را به مخزن اضافه کنید، و مواد پاک کننده توصیه نمی شوند. 

می تواند شیب های زیر 2 سانتی متر را بدون هیچ مشکلی تحمل کند. موتور روی چرخ‌ها بسیار قوی هستند. در مورد مناطقی که دسترسی به آن‌ها در زیر مبلمان سخت است، تا زمانی که عمق کمتر از 9 سانتی‌متر باشد، ربات باید بتواند بدون هیچ مشکلی به زیر آن‌ها دسترسی پیدا کند.

دارای سیستم نقشه برداری بلادرنگ است و قابلیت اتصال برنامه های هوشمند را دارد.

8. جاروبرقی شیائومی مدل Mop 2 lite – لینک خرید

این جاروبرقی یک استاد تمیز کننده واقعی با دید عالی است.

ویژگی ها:

  1. به علت مکش برقی، تمیز کردن زمان کمتری میگیرد .
  2. جمع و جور است و با ارتفاع کم ، می تواند به راحتی مناطق غیر قابل دسترس مانند زیر تخت، مبلمان و غیره را تمیز کند. 
  3. بسیار پیشرفته است  قابل برنامه ریزی است که در آن می‌توانید نظافت خود را برنامه‌ریزی کنید، وقتی دستگاه خود را پیدا نکردید به دنبال آن بگردید و طرح‌بندی خانه خود را به‌طور دقیق ترسیم کنید. 
  4. می‌توانید از میان 3 عملکرد مختلف “خلاء، جاروبرقی، یا جاروبرقی و پاک کردن ” گزینه مد نظر را از طریق برنامه انتخاب کنید.
  5. سنسورهای قدرت: دارای 25 سنسور با دقت بالا، دستگاهی هوشمند که میتواند از سقوط اجتناب می کند
  6. می تواند صعود کند: توانایی بالا رفتن 20 میلی متری دارد، بنابراین قبل از روشن کردن دستگاه، حتماً کف را تمیز کنید تا ایمن باشد.
  7. قیمت مناسب نسبت به عملکرد عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *