اسپیکر JBL PartyBox Ultimate

  • تحویل بین 20 الی 25 روز
  • اسپیکر JBL PartyBox Ultimate
  • اتصال از طریق Wi-Fi 6
  • بلوتوث نسخه 5.3
  • نورپردازی هماهنگ با موسیقی
  • مقاوم در برابر آب با گواهی IPX4
  • کنترل‌ دی جی JBL PartyPad
  • دارای نرم‌افزار اختصاصی

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

تومان 68,000,000

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

ویژگی

وزن

39.5 کیلوگرم

ابعاد اسپیکر

104.9 * 44 * 44.5 سانتی متر

نوع اتصال

باسیم – بی‌سیم

اقلام همراه بلندگو

دفترچه راهنمای کاربر 1 عدد اسپیکر JBL PartyBox Ultimate 1 عدد کابل برق AC ورق محافظ و کارت گارانتی

منبع انرژی

برق مستقیم

توان خروجی اسپیکر

1100 وات

رابط‌ها

Bluetooth

مدت زمان پخش

۱۲ساعت

مدت زمان شارژ شدن

5 ساعت

درگاه‌های ارتباطی

USB – AUX

قابلیت اتصال چند اسپیکر با هم

دارد

سایر قابلیت های اسپیکر

JBL PartyPad برای کنترل پخش موسیقی مثل یک دی جی، که با سه نوع حرکت ضربه زدن، نگه داشتن و لغزانیدن نوک انگشت روی آن کار می‌کند. امکان پخش موسیقی کیفیت بالا به لطف اتصال وای فای پشتیبانی از برنامه اختصاصی JBL One برای کنترل موسیقی، تنظیم کردن اکولایزر، سفارشی کردن نورپردازی و غیره پشتیبانی از فناوری صدای دالبی اتمس قابلیت تنظیم اکولایزر کارائوکه و تنظیم نورپردازی مجهز به چرخ‌های محکم برای حمل راحت‌تر مجهز به فناوری JBL Original Pro Sound با تنظیم خودکار نورپردازی چند بعدی

توضیحات

   

با اسپیکر JBL PartyBox Ultimate موسیقی را نشنوید بلکه آن را را احساس کنید. اسپیکر JBL PartyBox Ultimate بهترین و کامل‌ترین اسپیکر در خانواده PartyBox و جزو بهترین اسپیکرهای خانگی تا به الان است، با دو درایور میدرنج و دو درایور توییتر شما میتوانید همه جزییات موسیقی دلخواهتان را حتی در بلندترین حجم‌ صداها بشنوید.

هیچ فضایی با اسپیکر JBL PartyBox Ultimate وسیغ نیست، این اسپیکر با داشتن یک جفت ساب‌ووفر 9 اینچی که باس قدرتمندی را ارائه می دهد میتواند اندازه دو زمین فوتبال را تکان دهد.

شما میتوانید در هر مکانی از خانه صدا را به صورت شفاف احساس کنید. Dolby Atmos شما را در مرکز موسیقی مورد علاقه شما قرار میدهد. همچنین اتصال Wi-Fi امکان پخش موسیقی با کیفیت بالا را برای شما به فراهم می کند. همچنین به راحتی میتوانید اتصال را به بلوتوث تغییر دهید. اسپیکر JBL PartyBox Ultimate به صورت خودکار هر زمان که روشن می شود خود را با محیط پیرامون تنظیم میکند تا صدایی تنظیم شده به کاربران ارائه بدهد.

ویژگی‌های کلیدی

  • Dolby Atmos
  • اتصال از طریق Wi-Fi 6
  • بلوتوث نسخه 5.3
  • نورپردازی هماهنگ با آهنگ
  • ضد آب با گواهی IPX4
  • کنترل‌ دی جی JBL PartyPad
  • حاوی نرم‌افزار اختصاصی
  • امکان اتصال به چند اسپیکر
  • حاوی دو ورودی میکروفون و گیتار
  • تنظیم خودکار صدا

مشخصات صدا

اسپیکر JBL PartyBox Ultimate با توان خروجی 1100 وات صدایی قدرتمند و منحصر به فردی دارد تا برای هر مکانی که نیاز دارید صدا را با دقت بالا و نویز کم و حجم صدا دلخواه به شما ارائه دهد. این اسپیکر حاوی دو درایور توییتر 2.75 اینچی، دو درایور میدرنج 4.5 اینچی و دو ساب ووفر 9 اینچی است. همچنین اسپیکر JBL PartyBox Ultimate  قابلیت Self Tuning دارد و به اسپیکر این قابلیت را میدهد که صدا را در هر محیط به صورت خودکار تنظیم کند و بهترین صدا را تولید کند.

اتصالات

اسپیکر JBL PartyBox Ultimate شامل اتصال بی‌سیم Wi-Fi 6 و Bluetooth 5.3 است. همچنین این دستگاه حاوی ورودی‌ USB برای پخش موسیقی از طریق فلش، ورودی میکروفون برای حالت کارائوکه و ورودی‌ ساز به اسپیکر است. این اسپیکر پارتی باکس Ultimate از طریق برق توانایی پخش صدا را دارد و کابل AC در جعبه اسپیکر در دسترس شما قرار دارد.

نورپردازی

بهترین و کامل‌ترین عملکرد نورپردازی در بین اسپیکرهای پارتی باکس در اسپیکر پارتی باکس Ultimate پیاده‌سازی شده است. این نورپردازی دارای ترکیب رنگ های متنوع، نورهای ستاره‌ای جدید و دارای افکت‌های مختلف است که با آهنگ نیز هماهنگ میشود. همه تغییر حالت‌های نورپردازی را به آسانی میتوانید از پنل قرار گرفته در بالای اسپیکر یا از طریق نرم‌افزار JBL One کنترل و مدیریت کنید.

JBL PartyPad

کنترلر تعاملی JBL PartyPad در بالای اسپیکر، این امکان را می دهد تا با استفاده از حرکات ضربه‌زدن، نگه‌داشتن و اسلایدکردن ، افکت‌های سبک DJ تولید کنید. شما میتوانند جلوه‌های صوتی را فعال کنید و کنترل نمایش نور را در دست خود بگیرید. همچنین شما میتوانید مثل یک دی جی افکت‌ها و ریمیکس آهنگ را شخصی‌سازی کنید و هنگام پخش موسیقی در مهمانی تمام چشم‌ها را به سمت خود جلب کنید.

حمل آسان

با وجود اندازه بزرگ اسپیکر پارتی باکس Ultimate حمل آن سخت نیست. به دلیل اینکه این دستگاه دارای بعضی ویژگی‌های قابل حمل مثل دستگیره راحت و باکیفیت، چرخ‌ های مخفی روان و مقاوم است که  این امکان را می دهد اسپیکر را به راحتی با خود حمل کنید. همچنین پشت دستگاه حاوی محفظه‌ای برای نگه‌داری کابل برق دستگاه است که جابجایی حمل را برای شما راحت تر می کند.

مقایسه با نسل قبلی

اسپیکر پارتی باکس Ultimate دارای قابلیت‌های جدید Wi-Fi، Dolby Atmos، نمایش نور بزرگتر، ضد آب و کیفیت صدا بهبود یافته نسبت به اسپیکر جی بی ال PartyBox 1000 ارتقا یافته است. همچنین در مقایسه با اسپیکر JBL Partybox 710 دارای عملکرد صوتی متفاوت است و در دقت صدا، مقدار بیس و حجم صدا ارائه شده بسیار پیشرفته‌تر عمل میکند.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر JBL PartyBox Ultimate”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.