هندزفری پرودو مدل BLUE STEREO PB-STINEP-BK

  • هندزفری پرودو مدل BLUE STEREO PB-STINEP-BK
  • متریال: ABS
  • نوع رابط: AUX
  • کانکتور: 3.5 میلی متر
  • طول کابل: 1.2 متز
  • سایر مشخصات: میکروفون با وضوح بالا
شناسه محصول: PB-STINEP-BK

موجود

تومان 139,000

موجود

ویژگی

نوع اتصال

با سیم

جنس بدنه

پلاستیک

نوع گوشی

دو گوشی

قطر درایور (اسپیکر)

10 میلی متری

برند

پرودو

توضیحات

   
شرکت پورودو که در زمینه لوارم جانبی موبایل و کامپیوتر فعالیت می کند ، به دلیل کیفیت بالای محصولات این شرکت قیمت محصولات آن نیز باید بالا باشد و در نتیجه این شرکت تصمیم گرفته تا با معرفی سری (بلو) ، محصولاتی را روانه بازار کند تا از همان کیفیت برخوردار باشند و فقط در پک بسته بندی محصولات تغییری ایجاد کند تا هزینه تمام شده را کاهش دهد و در این سری از محصولات ، محصولات را با پک پلاستیکی روانه بازار کرده است منتهی از کیفیت کالا چیزی کم نشده است
هندزفری پرودو مدل BLUE STEREO PB-STINEP-BK از مجموعه blue این شرکت است که طراحی آن کاملا مشابه طراحی ارگونومیک ایرپاد شرکت اپل است ، این هندزفزی از طریق رابط 3.5 اینچی به منبع صوتی وصل می‌شود و شما را در گوش کردن به موسیقی همراهی می‌کند.
 قسمت گوشی‌های هندزفری پرودو مدل BLUE STEREO PB-STINEP-BK دارای  طراحی ارگونومیکی هست که به راحتی در گوش قرار می‌گیرد و حس راحتی را به کاربر می دهد. روی کابل 1.2 متری این محصول یک پنل مدیریت موسیقی به اضافه‌ی میکروفن مشاهده می‌شود که از آن می‌توان برای پلی و توقف کردن صدای موسیقی و برقراری تماس تلفنی استفاده کرد. کابل هندزفزی دارای روکش پلاستیکی است که مقاومت خوبی در برابر مشکلاتی مانند پاره‌شدن و گره خوردگی دارد .
و نیز به گفته این شرکت این مدل توانایی پخش صدای سه بعدی 360 درجه را دارد و دارای قابلیت حذف نویز است. این هدفون دارای بیس صدای بالا و صدای Stereo است که کمک خیلی خوبی به کیفیت صدای موسیقی می‌کند و می‌توانید صدای خروجی بهتری را تجربه کنید.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری پرودو مدل BLUE STEREO PB-STINEP-BK”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.