جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D10S pro(گلوبال ورژن)

  • جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D10S pro
  • باتری:5200 میلی آمپر
  • ساعت قدرت مکش:5000 پاسکال
  • عبور از مانع:20 میلی متر
  • ظرفیت مخزن گرد و غبار:570 میلی لیتر
  • ظرفیت مخزن آب:270 میلی لیتر
  • عمر باتری:280 دقیقه
شناسه محصول: Dreame D10S pro(گلوبال ورژن)

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

تومان 18,720,000

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

ویژگی

ظرفیت

مخزن آب 270 میلی‌لیتر

قابلیت تی‌کشی

دارد

قدرت مکش

5000 پاسکال

عمر باتری

280 دقیقه

دستیار صوتی

Alexa و Google Assistant

توضیحات

   

کارشناسان لوازم خانگی از نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی در برلین برای ارائه ایده های خود در زمینه جاروبرقی و ربات های جاروبرقی استفاده می کنند. Dreameکاتالوگ محصولات خود را با جارو برقی رباتیک شیائومی Dreame D10S Pro تکمیل کرده است. Dreame برای کمک به جهت یابی هرچه بهتر، ربات جدید خود را به مسافت یاب لیزری و سنسورهای مختلف به ویژه برای مکش مجهز کرده است. این تجهیزات همچنین به جاروبرقی این توانایی را می دهد که نقشه خانه را با دقت انجام دهد و اتاق ها یا مناطق مورد نظر را تمیز کند. برای آشنایی با سایر خصوصیات این جاروباتیک با ما همراه باشید.

تشخیص موانع و نظارت بر منزل:

جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D10S pro حاوی یک دوربین در جلو همراه با لیزر است که به کمک هوش مصنوعی می تواند اتاق های  خانه و بعضی از موانع را شناسایی کند. سازنده ارقام نمی دهد، اما به کابل های برق و اسباب بازی ها اشاره می کند.

مکش قوی:

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D10S Pro به کمک مکش زیاد 5000 پاسکالی به شما کمک می کند تا خانه ایی تمیز داشته باشید. برس از جنس لاستیکی بدون موی همه کاره، کاملا در فرش ها فرو می رود تا گرد و غبار های زیر فرش را نمیز کند، خاک را از کف های سخت پاک کند و با جلوگیری کردن از گره خوردن موها به خانه شما تمیزی کامل می دهد.

کنترل جریان:

تمیز کردن کف های سخت را خودتان مدیریت کنید. از بین سطوح مختلف حجم آب مورد نظرتان را انتخاب کنید. یک مخزن آب با کنترل الکترونیکی جریان را کنترل می‌کند و رطوبتی که می‌خواهید کف ‌های سخت شما را زیبا و پاکیزه نگه می دارد.

سفارشی سازی نظافت:

با نقشه دقیق و خصوصیات بصری در برنامه اختصاصی Dreamehome، به آسانی نظافت روزانه خود را تنظیم کنید. چندین نقشه برای خانه‌ های چند طبقه بسازید، حالت‌ های تمیز کردن را سفارشی کنید، مناطق ممنوعه را مشخص کنید، برنامه‌ ها و روتین های تمیزکاری ایجاد کنید و …
همه این کارها را می توانید با خیالی آسوده با گوشی خود انجام دهید.

هوش مصنوعی پیشرفته:

در جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D10S pro با کمک هوش مصنوعی پیشرفته و جلوگیری از موانع LDS، می‌توانید نحوه تمیز کردن را به شکلی کامل انجام دهید. هوش مصنوعی موانع را با دقت شناسایی می کند و از آن ها دوری می کند، اتاق ها را برای توصیه استراتژی های تمیز کردن شناسایی می کند، و به سرعت نقشه هایی از خانه شما ایجاد می کند تا نظافتی موثر و کارآمدی را انجام دهد که هیچ نقطه ای را از دست ندهد.

پشتیبانی از سیری، الکسا و دستیار Google:

نظافت منزل را با صدای خود شروع کنید. پشتیبانی از سیری، الکسا و دستیار Google* به ربات شما اجازه می دهد تا به طور یکپارچه در خانه هوشمند شما ادغام شود تا تمیز کردن خودکار شما را حتی بدون دست انجام دهد.

نظارت بر خانه حتی از راه دور:

نظارت تصویری از راه دور به شما این امکان را می دهد که منزل، حیوانات خانگی و کودکانتان را در هر کجا که هستید بررسی کنید. یک نمای رباتی از خانه خود بگیرید تا آن را از منظری کاملا جدید ببینید یا فضاهای زیر مبل های خود را فقط با چند ضربه روی گوشی خود بررسی کنید.

باتری 5200 میلی آمپر:

این جارو با باتری 5200 میلی آمپر ساعتی به شما این امکان را می دهد که بتوانید 280 دقیقه به طور مداوم خانه خود را تمیز کنید. وقتی شارژ جارو برقی رباتیک شیائومی Dreame D10S Pro کم شود، ربات شما به طور خودکار برای شارژ مجدد باز می گردد و سپس نظافت کردن را از همان جایی که متوقف کرده است شروع می کند تا اطمینان حاصل شود که کل خانه شما تمیز می شود.

نظرات