جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D10S Plus(گلوبال ورژن)

  • جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D10S Plus
  • حداکثر قدرت مکش 5000 پاسکال
  • کنترل از راه دور با سیری و الکسا
  • ظرفیت باتری 5200 میلی آمپر
  • ساعت شارژدهی تا 270 دقیقه
  • ظرفیت مخزن گرد و غبار 400 میلی لیتر
  • ظرفیت مخزن آب 150 میلی لیتر
  • قابلیت عبور از موانع تا ارتفاع 20 میلی متر
شناسه محصول: Dreame D10S Plus(گلوبال ورژن)

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

تومان 28,500,000

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

ویژگی

بعاد

350*350*96.8 میلی متر

وزن

3.6 کیلوگرم

ظرفیت

مخزن آب 150 میلی‌لیتر, مخزن گرد غبار: 400 میلی لیتر

قابلیت تی‌کشی

دارد

قدرت مکش

5000 پاسکال

ظرفیت باتری

5200 میلی آمپر

زمان شارژ

6 ساعت

دستیار صوتی

Alexa و Google Assistant

سایر ویژگی ها

فاصله از مانع 20 میلی متر, قابلیت تشخیص فرش, قابلیت تنظیم برنامه ریزی برای نظافت, قابلیت تی کشیدن, قابلیت ذخیره سازی نقشه, قابلیت نقشه برداری از محیط, نشان گر پر بودن مخزن

توضیحات

   

جارو های هوشمند شیائومی که دارای داک هستند می توانند نمونه ای کم زحمت تر از آن هایی باشند که فاقد داک هستند. داک ها حاوی قسمت شارژ، مخزن زباله و مخزن آب هستند. داک به عنوان یک نیروی پشتبان در کنار جاروی شما قرار می‌گیرد تا شما را از رسیدگی های کوتاه مدت به آن بی نیاز کنند.در  جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D10S Plus  می توانید تا بیش از دو ماه آشغال ها را تخلیه نکنید و فقط به جارو فرمان بدهید تا نظافت خانه تان را به بهترین نحو انجام دهد. در ادامه ویژگی های این جارو را با هم مرور خواهیم کرد.

جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D10S Plus  یک جارورباتیک با ظاهر گرد با ابعاد 350* 350 *96.8 میلی‌متر و وزن 3.24 کیلوگرم است. همراه با جارو یک داک نیز در طراحی این محصول ارائه شده است. این داک علاوه بر مخزن شارژ، مخزن آب و زباله ی مضاعف است. سبب می شود تا شما مدت بیشتری تری از جارو استفاده کنید بدون اینکه نیاز باشد تا مخزن زباله را تخلیه یا مخزن آب را مجددا پر کنید.

با داستن مکش عظیم 5000 پاسکال، خانه ای تمیزتر داشته باشید. برس لاستیکی بدون موی همه کاره، کاملا در فرش ها فرو می رود تا گرد و غبار زیرین را نمیز کند. خاک را از کف های سخت جدا کند و از گره خوردن پرزها جلوگیری کند تا به خانه شما تمیزی کامل ارائه بدهد.

با این جارو شما حداکثر 65 روز از خالی کردن مخرن زباله بی نیاز می شوید. جمع آوری گرد و غبار در یک کیسه گرد و غبار به بزرگ 4 لیتر با فیلتر E12 99.5% از ذرات ریز انجام می شود و در آنجا حبس می شوند. در حالی که DualBoost 1.0 به سرعت و به طور موثر مو، خاک، گرد و غبار و زباله ها را بدون گرفتگی جمع می کند. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که کیسه را با کمترین زحمت ممکن پس از 65 روز عوض کنید.

با کمک هوش مصنوعی پیشرفته و جلوگیری از موانع LDS، می توانید از آن بهترین و راحتترین استفاده را ببرید. رویکرد نظافت با هوش مصنوعی موانع را به دقت شناسایی می کند و از آنها دوری می کند، اتاق ها را برای توصیه استراتژی های پاکسازی بهتر شناسایی می کند، و به سرعت نقشه هایی از خانه شما ایجاد می کند تا تمیزکاری موثر و کارآمدی را ارائه دهد که هیچ نقطه ای را از دست نمی دهد.

نظارت تصویری از راه دور جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D10S Plus به شما امکان می دهد تا منزل، حیوانات خانگی و کودکانتان را در هر کجا که هستید بررسی کنید. این ربات مانند یک چشم برای شما در منزل عمل می کند. البته کاربرد اصلی آن برای دیدن زیر مبل ها و مکان های سختی هست که جارو می تواند از آن جا عبور کنید. می توانید از طریق گوشی خود مسیر را ببینید و کیفیت نظافت را بررسی کنید. همچنین این موقعیت را ایجاد می کند تا وسایلی که به طور مثال زیر مبل افتاده باشد را مشاهده و برای خارج کردن آن به درستی اقدام کنید.

گوشه به گوشه منزل خود را با خیال راحت تمیز کنید. این جارو با داشتن باتری 5200 میلی آمپر ساعتی سبب می شود بتوانید 280 دقیقه پاکسازی مداوم را انجام دهید . هنگامی که شارژ آن کم می شود، ربات شما به طور خودکار برای شارژ مجدد باز می گردد و سپس نظافت را از همان جایی که متوقف کرده بود شروع می کند؛ تا مطمئن شوید که کل خانه شما تمیز می شود.

جزئیات نحوه استفاده ربات خود را برای کمک به پاکسازی کف های مختلف مدیریت کنید. از بین سطوح مختلف مقدار آب مد نظرتان را انتخاب کنید. یک مخزن آب با کنترل الکترونیکی جریان را مدیریت می‌کند و رطوبتی که می‌خواهید کف‌هایی با جنس های مختلف را تمیز می‌کند، انتخاب کنید.

به آسانی تنظیم دقیق نظافت روزانه خود را با نقشه دقیق و ویژگی های بصری در برنامه اختصاصی Dreamehome مدیریت کنید. ایجاد نقشه های متعدد برای چند طبقه در خانه از این طریق امکان پذیر است و سپس می توانید آن را به آسانی مدیریت کنید. حالت های پاکسازی را سفارشی کنید، تنظیم کنید که چه مکان هایی نیاز به پاکسازی دارند و مایلید چه مکان هایی را از روند پاکسازی حذف کنید. تنها با گوشی همراه خود می توانید تمام این موارد را به راحتی انجام دهید.

نظافت را با صدای خود شروع کنید. پشتیبانی از سیری، الکسا و دستیار گوگل به ربات شما اجازه می دهد تا به طور یکپارچه در خانه هوشمند شما ادغام شود تا نظافت خودکار شما را به راحت ترین حد ممکن برساند.جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D10S Plus

شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و انلاین از کیش موبایل تهیه کنید

نظرات