بند اسپیگن مدل Alpine Loop مناسب برای اپل واچ 42/44/45/49 میلی متری

  • سبک وزن، بادوام و قابل تنظیم، به طور یکپارچه از دو لایه پارچه، بدون دوخت بافته شده می باشد.
  • از قلاب‌های تیتانیومی مقاوم در برابر خوردگی و بدون زنگ زدگی برای اتصال ایمن استفاده می کند.
  • نوار ساخته شده از مواد نایلونی سازگار با پوست،
شناسه محصول: Alpine Loop

تومان 400,000تومان 450,000

%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa
sbz
green-black
white-orange
red-white
mshki
narnji
orange-black

ویژگی

اندازه

۴۲/۴۴ اینچ

توضیحات

بند مناسب برای اپل واچ سری ۱/۲/۳/۴/۵/۶/۷/۸/SE/ULTRA با سایز های ۴۲-۴۴-۴۵-۴۹ میباشد

مناسب برای

آقایان و بانوان

جنس

کنفی / پارچه ای / قلاب فلزی

رنگ

, , , , , , ,

توضیحات

   

بند اسپیگن مدل Alpine Loop مناسب برای اپل واچ 42/44/45/49 میلی متری

این روزها کاربران زیادی از ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنند.کاربرد این ساعت‌ها برای هرکسی متفاوت است؛ممکن است یک نفر از ساعت هوشمند خود برای ورزش و یا به جای تلفن همراه استفاده کند.کاربرد گسترده و متنوع ساعت هوشمند،باعث می‌شود ظاهر آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.
زیرا ما با ساعت خود،به مکان‌های مختلفی می‌رویم و این ساعت،بخشی از استایل ما و یک اکسسوری مهم است.اگر به ظاهر و همچنین راحتی خود اهمیت می‌دهید،بهتر است برای اسمارت واچ خود یک بند مناسب تهیه کنید؛بندی که علاوه بر زیبا بودن،بسیار راحت و نرم باشد.
بند اسپیگن مدل Alpine Loop مناسب برای اپل واچ 42/44/45 میلی متری میلی متری می‌تواند انتخاب مناسبی برای طرفداران استایل‌های خاص باشد.زیرا بافت خاص و جذاب آن،با استایل‌های مختلفی مانند استایل اسپرت یا وینتیج همخوانی دارد و به جذابیت استایل شما می‌افزاید.با خرید بنداپل واچ  مدل Alpine Loopمی‌توانید ساعت هوشمندتان را به یک اکسسوری چشمگیر و شیک تبدیل کنید.
این بند خاص و دوست داشتنی، از جنس پارچه است.در نتیجه در برابر کشش و پارگی مقاومت بسیار زیادی دارد و به‌راحتی خراب نمی‌شود.این بند یک سگک قابل تنظیم دارد که به شما کمک می‌کند سایز بند را با توجه به اندازه مچ خود، تغییر دهید. بافت نرم آن نیز به پوست دست آسیبی نمی‌زند و در استفاده طولانی‌مدت، حس خارش یا ناراحتی ایجاد نمی‌کند.
حالت بافت دربند اسپیگن مدل Alpine Loop مناسب برای اپل واچ 42/44/45 میلی متری میلی متری اعث می‌شود بتوانید از آن در استایل‌های مختلف مانند اسپرت یا وینتیج استفاده کنید و توجه دیگران را جلب کنید.متریال به کار رفته در این بند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و باعث عمر طولانی این بند ساعت می‌شوند.با تهیه بند گرین مدل Alpine Loopبرای ساعت هوشمندتان، تا مدت‌ها نیازی به تهیه بند جدید نخواهید داشت.با این بند خوش‌استایل‌تر و جذاب‌تر خواهید بود و می‌توانید رنگ آن را با کیف، گوشی و یا لباس‌تان ست کنید.نصب راحتی دارد. چون دقیقا با توجه به ابعاد ساعت طراحی شده است. سایز محل اتصال دقیقا با سایز بند همخوان است و بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید.این بند شیک و اسپرت، می‌تواند یک هدیه خوب برای کسانی باشد که از اپل واچ استفاده می‌کنند؛یک هدیه ماندگار و کاربردی که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است.ظاهر جذاب و دوست‌داشتنی آن نیز باعث می‌شود بتوانید آن را با استایل ها و لباس‌ها ست کنید.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بند اسپیگن مدل Alpine Loop مناسب برای اپل واچ 42/44/45/49 میلی متری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.