محافظ لنز دوربین گرین مدل Lens HD Plus مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 13 pro/13 pro max

همانطور که میدانید عدسی ها و لنز های آیفون 14Pro به علت برجسته بودن به محافظت و دقت بالاتری در نگهداری نیاز دارند، یکی از بهترین راه ها برای محافظت از آنها محافظ لنز های فوق العاده گرین لاین است. محافظ لنز دوربین گرین مدل Lens HD Plus مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 13 pro/13 pro max دور تا دور لنز قرار میگیرند و از شکستگی، ترک و خط و خش جلوگیری میکنند.

شناسه محصول: Lens HD Plus

تومان 150,000تومان 350,000

abi
sbz
gold
mshki
nghrh-ai

ویژگی

وزن نامعلوم
ویژگی‌ها

۹H -نصب بدون حباب-مقاوم در برابر خط و خش-قابلیت نصب آسان-

قابلیت‌های مقاومتی

مقاوم در برابر خط و خش – مقاوم در برابر ضربه

مناسب برای گوشی موبایل

گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro /13 proMax

مشخصات دیگر

محافظ لنز شیشه ای با بامپر رنگی سختی ۹H و مقاومت بالا در برابر ضربه و ایجاد خراش فول چسب نصب و جداسازی راحت پوشش اولئوفوبیک و جلوگیری از ایجاد لکه و اثر انگشت

رنگ

, , , ,

توضیحات

   
همانطور که میدانید عدسی ها و لنز های آیفون 13Pro به علت برجسته بودن به محافظت و دقت بالاتری در نگهداری نیاز دارند، یکی از بهترین راه ها برای محافظت از آنها محافظ لنز های فوق العاده گرین لاین است. محافظ لنز دوربین گرین مدل Lens HD Plus مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 13 pro/13 pro max دور تا دور لنز قرار میگیرند و از شکستگی، ترک و خط و خش جلوگیری میکنند. شفاف بودن و HD clear بودن محافظ به این معنیست که در در کیفیت لنز و دوربین هیچ تاثیری نمیگذارد و نتیجه عکس با لنز بدون محافظ تفاوتی نمیکند. آنتی رفلکس به معنی ضد بازتاب نور است . عدسی های عادی بخشی از این نور را در خود ذخیره یا منعکس می کنند که این باعث می شود وضوح تصویر کم شود. آنتی رفلکس روی عدسی، باعث می شود تا تمامی نور تصاویر از عدسی عبور کرده و ما تصویر با وضوح رنگ بالاتری داشته باشیم. محافظ آنتی رفلکس بازتاب نور را به حداقل رسانده و عبور نور را تا 99 درصد ممکن می سازد. محافظ لنز های گرین لاین علاوه بر ضد ضربه و ضد خش بودن با مقاومت بالای 9H با خاصیت شفافیت و آنتی گلیر بودن یکی از بهترین انتخاب ها برای لنز های شما هستند.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محافظ لنز دوربین گرین مدل Lens HD Plus مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 13 pro/13 pro max”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.