ایرفون بیتس فیت پرو Beats Earphone Fit Pro

ایرفون بیتس فیت پرو Beats Earphone Fit Pro

  • سازگار با برنامه Beats برای Android.
  • دارای پلتفرم آکوستیک سفارشی صدای قدرتمند و متعادل
  • هدفون مقاوم در برابر تعریق با گواهینامه IPX4.
  • کنترل روی هدفون با استفاده از دکمه چند منظوره در هر طرف
  • دارای امکان iOS Find My برای یافتن بادز های گم شده
شناسه محصول: MK2G3

تومان 7,000,000تومان 7,200,000

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی

نوع گوشی

دو گوشی

عمر باتری هدفون در حالت مکالمه

۶ ساعت

وزن

۵.۶ گرم

سایر مشخصات

دارای کابل USB-C به USB-C باتری لیتیوم یونی دارای ACTIVE NOISE CANCELLING

نوع کابل

USB Type-C

نوع اتصال

بی‌سیم

رابط‌ها

Bluetooth

مناسب برای

کاربری عمومی

قابلیت‌های مقاومتی

مقاومت در برابر رطوبت و عرق

اقلام همراه

کیف شارژ جیبی-نوک گوش با سه گزینه اندازه-کابل شارژ USB-C به USB-C-راهنمای شروع سریع-کارت گارانتی

رنگ

مشکی, سفید

توضیحات

   

ایرفون بیتس فیت پرو Beats Earphone Fit Pro

ایرفون بیتس فیت پرو مناسب استفاده ورزش می باشد. آنها مجهز به باله‌های راحت و ایمن می باشند که به راحتی در لاله گوش شما قرار میگیرند. این سبب میشود تا بتوانید با خیالی راحت، از این هدفون‌های بیتس، در طولانی مدت و هنگام تمرینات ورزشی خود استفاده کنید، بی آنکه فشار و خستگی را روی سر و گوش‌های خود احساس کنید. میتوانید برای خرید این محصول، در کیش موبایل دریافت نمایید.

 

در یک نگاه

  • سازگار با برنامه Beats برای Android
  • دارای پلتفرم آکوستیک سفارشی صدای قدرتمند و متعادل
  • هدفون مقاوم در برابر تعریق با گواهینامه IPX4 می باشد
  • قابلیت کنترل روی هدفون با استفاده از دکمه چند‌منظوره در هر طرف
  • شامل امکان iOS Find My برای یافتن بادز‌های گم‌شده
  • حداکثر 6 ساعت زمان پخش در باتری و 24 ساعت با جعبه شارژ
  • حاوی قابلیت شارژ سریع با شارژ 5 دقیقه‌ای برای یک ساعت پخش
  • دارای کیس شارژ جیبی با رابط USB-C
  • دارای قابلیت تعامل دستیار صوتی از طریق میکروفون‌های تشکیل‌‌دهنده پرتو دوگانه
  • کیفیت صدای فوق‌‌العاده شفاف و با‌کیفیت
  • حذف نویز فعال (ANC) به صورت پویا، سازگار با محیط
  • بهبود‌یافته توسط تراشه Apple H1 برای جابه‌جایی خودکار بین دستگاه‌ها

 

طراحی مهندسی شده

در ایرفون نویزکنسلینگ Beats Fit Pro، شامل سه عدد سیلیکونی نرم ایرتیپ است که میتواند به شما در پیدا کردن اندازه، کمک موثری بکند. میتوانید به آسانی آنها را برای زمان طولانی بر روی گوش‌های خود داشته و از موسیقی‌های دلخواه خود لذت ببرید. Beats Fit Pro به گونه ای مهندسی شده است که می تواند صدایی قدرتمند و متعادل را از طریق یک پلتفرم آکوستیک سفارشی ارائه کند و در فعالیت‌های روزانه‌، همراه شما بماند.

این ایرفون دارای یک درایور دیافراگم دو عنصری اختصاصی در یک محفظه می باشد که سبب ایجاد صدای واضح با جداسازی استریو فوق‌‌العاده میشود. سپس یک پردازنده دیجیتال پیشرفته، عملکرد صدا را برای بلندی و وضوح بهتر بهینه میکند، در حالی که به طور همزمان حذف نویز را هم انجام می دهد.

ایرفون نویزکنسلینگ Beats Fit Pro راه طولانی را برای رفع بعضی از مشکلات با ایرپادهای اصلی انجام داد که مهم‌‌ترین آن بهبود واضح سطح راحتی به لطف گوشی‌های مغناطیسی می باشد. همچنین این هدفون‌های بیتس، از طراحی نیمه‌باز اپل استفاده میکنند.

به این معنی که با وجو جایگزینی پوسته پلاستیکی ایرپادهای اصلی با طراحی ایرتیوپ گوشی که به  آسانی و به خوبی در اغلب کانال‌های گوش قرار میگیرد، آنها هنوز هم کمی شل در داخل گوش خارجی قرار میگیرند. ولی از نظر ایمنی روی گوش بسیار ایمن می باشند و جایی برای نگرانی اینکه از گوش بیفتند نیست و میتوان با خیالی آسوده از آنها استفاده نمود.

دوام باتری در ایرفون بیتس فیت پرو Beats Fit Pro

ایرفون Fit Pro تا 6 ساعت زمان پخش دارد و می تواند 18 ساعت اضافی توسط قاب، شارژ شود. این به این معنی است که ایرفون‌های بیتس،
می تواند تا 24 ساعت پخش ترکیبی را در اختیار شما قرار دهد. با خاموش‌کردن حالت ANC یا شفافیت، تا 7 ساعت می توانید از آن استفاده کنید .اگر به مقداری شارژ اضافی نیاز دارید، شارژ سریع 5 دقیقه‌ای تا یک ساعت پخش را در اختیار شما قرار میدهد.

صدای فضایی پویا

میتوان گفت که ایرفون نویزکنسلینگ Beats Fit Pro از صدای فضایی با ردیابی سر پویا برای موسیقی همه جانبه، سریال ها و بازی‌ها پشتیبانی میکند. این ویژگی، از ژیروسکوپ و شتاب‌ سنج برای تنظیم صدا در حین چرخاندن سرتان استفاده میکند تا تجربه‌ای چند‌بعدی داشته باشید که به شما این حس را انتقال می دهد که درون آن هستید.

از سوی دیگر، Beats Fit Pro دارای برتری‌هایی می باشد که کیفیت صدا به خصوص برای موسیقی در آن بالا میرود. این ممکن است فقط به دلیل تناسب محکم‌تر آنها باشد. اما این هدفون‌های Beats صدایی قوی و متعادل ارائه میکنند. در ژانرهای موسیقی نیز رضایت‌‌بخش می باشند. حقیقت این است که هم کیفیت تماس و هم کیفیت صدا در این هدفون بسیار عالی طراحی شده است و مورد‌پسند بسیاری از کاربران می باشد.

کالیبره کردن صدا

حذف نویز فعال کاملاً تطبیقی ​​(ANC)، از کالیبراسیون صدا برای تشخیص مداوم صداهای خارجی ناخواسته و بهینه‌‌سازی خروجی صدا استفاده میکند. هنگامی که می خواهید از محیط اطراف خود آگاه باشید، میتوانید به راحتی حالت حذف صداهای اطراف را فعال کنید. میکروفون‌های بیرونی صدای محیط اطراف شما را ضبط میکنند تا با موسیقی شما ترکیب شوند. همواره میتوانید حالت گوش‌دادن را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

مجهز به اپل H1

ایرفون نویز کنسلینگ Beats Fit Pro با استفاده از تراشه Apple H1 به شما کمک می کند تا همه عملکردها را مدیریت کنید. بدین ترتیب، میتوانید به آسانی با تمام دستگاه‌های اپل خود متصل شوید. هنگامی که از iPhone خود به Mac یا iPad خود منتقل میشوید، سوئیچ خودکار، صدای شما را مجدد مسیریابی میکند. اشتراک‌گذاری صدا با یک جفت هدفون Beats به این معناست که میتوانید به آسانی موسیقی مورد‌علاقه خود را با همه دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایرفون بیتس فیت پرو Beats Earphone Fit Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.