تگ ردیاب هوشمند بلوتوث پرودو Porodo Lifestyle

تگ ردیاب هوشمند بلوتوث پرودو Porodo Lifestyle، مجهز به بلوتوث 5 و دارای آلارم، سازگار با سیستم عامل های Android و iOSردیاب ضد سرقت بلوتوثی آی تگ ، مناسب جهت ردیابی و پیدا کردن وسایل گم شده ، ردیابی و جلوگیری از سرقت تلفن همراه ، خودرو ، لوازم شخصی ، کودکان ، افراد مسن و … است . ردیاب را درون لباس ، خودرو و یا به وسیله مورد نظر خود متصل نمایید تا به سادگی موقعیت مکانی ردیاب را بر روی نقشه گوگل در تلفن همراه خود مشاهده کنید ، ردیاب هوشمند Porodo Lifestyle قابل استفاده بر روی تمام گوشی های اپل و اندروید می باشد

شناسه محصول: Lifestyle

تومان 650,000

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی

ویژگی

زنگ هشدار یافتن ردیاب-ضد آب-محافظت از چیزهای باارزش شما-جاکلیدی آبی

وزن

10 گرم

مشخصات باتری

قابل تعویض

رنگ

,

توضیحات

   

مشخصات تگ ردیاب هوشمند بلوتوث پرودو Porodo Lifestyle:

تگ ردیاب هوشمند بلوتوث پرودو Porodo Lifestyle ، مناسب برای ردیابی و پیدا کردن وسایل گم شده ، ردیابی و جلوگیری از سرقت گوشی همراه ، ماشین ، لوازم شخصی ، کودکان ، افراد مسن و … می باشد . ردیاب را درون لباس ، ماشین و یا هر وسیله ای که میخواهید، میتوانید متصل کنید تا به آسانی موقعیت مکانی ردیاب را بر روی نقشه گوگل در گوشی همراه خود مشاهده کنید ، ردیاب هوشمند Porodo Lifestyle قابل استفاده بر روی همه گوشی های اپل و اندروید است.

هر Air Tag شما متعلق به شناسه Apple شما می باشد و هیچ فرد دیگری نمی تواند آن را ردیابی کند. داده های موقعیت مکانی و سابقه موقعیت مکانی در Air Tag ذخیره نمی شوند و دستگاه هایی که مکان گم شدن Air Tag را گزارش می دهند، ناشناس باقی می مانند و داده های مکان در هر مرحله رمزگذاری می شوند. شما Air Tag شده خود را در نقشه ای که توسط دستگاه فرد دیگری برداشته شده است می توانید ببینید، اما
نمی توانید از هویت فردی که در پیدا کردن آن کمک می کند مطلع شوید.

AirTags دارای باتری قابل تعویض می باشد. باتری ها قابل تعویض توسط فرد هستند و برای تعویض باتری باید روی پنل پشتی Air Tag فشار داده و بچرخانید تا خاموش شود. اگر عمر باتری AirTag شما کم شود، اعلانی مبنی بر تعویض باتری دریافت خواهید کرد.

ایرتگ تگ ردیاب هوشمند بلوتوث پرودو Porodo Lifestyle دارای استاندارد IP67 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار می باشد، به این معنی که می تواند در هنگام افتادن در آب تا یک متر را تا ۳۰ دقیقه تحمل کند.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تگ ردیاب هوشمند بلوتوث پرودو Porodo Lifestyle”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.