ویدئو پروژکتور قابل حمل پرودو مدل PD-HDPRJAN

امروزه ویدئو پروژکتور جای خود را در لوازم خانگی هم به اندازه لوازم اداری باز کرده و با بالارفتن کیفیت تصویر و سایز آن به یکی از لوازم مورد نیاز در خانه علاقه مندان به فیلم و سینما در آمده است حالا تصور کنید که بتوانید ویدئو پروژکتور خود را همراهتان به باغ و طبیعت هم ببرید کمپانی پرودو که نامی شناخته شده در بازار لوازم جانبی کامپیوتر و گیمینگ می باشد هم پا به عرصه این بازار گذاشته و  ویدئو پروژکتور قابل حمل پرودو مدل PD-HDPRJAN را به بازار عرضه کرده است با این دستگاه شما علاوه بر نمایش فیلم از روی فلش مموری یا هارد دیسک و کابل HDMI می توانید صفحه نمایش گوشی خود را به اشتراک بگذارید و تا 100 اینچ پخش کنید . همچنین این محصول دارای 1 گیگابایت رم DDR3 و اسپیکر داخلی و بلوتوث می باشد .

ناموجود

تومان 8,500,000

ناموجود

ویژگی

وزن

۱۱۰۰ گرم

درگاه‌های ارتباطی

HDMI

سایر مشخصات

بیش از ۷۰ دقیقه در حالت پخش ۱GB DDR۳

منبع تغذیه

باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت -بیش از ۷۰ دقیقه در حالت پخش شارژر برق

کیفیت استاندارد نمایشگر

۱۹۲۰x۱۰۸۰

شدت روشنایی(ANSI lumens)

۳۰۰۰

بالاترین کیفیت نمایشگر

FullHD

قابلیت پخش مستقیم

فیلم

توضیحات

   
ویدئو پروژکتور قابل حمل پرودو مدل PD-HDPRJAN دارای کیفیت بالا، وزن سبک و قابل حمل راحت می باشد و برای استفاده در مکان های مختلف مناسب است. این محصول میتواند وضوح تصویر تا 1080p HD به شما ارائه می‌کند و از تصاویر واضح لذت ببرید. این ویدئو پروژکتور با طراحی زیبا و مدرن خود به شما امکان تجربه سینمایی فوق العاده در خانه را می دهد. فیلم و سریال تماشا کنید و از دورهمی ها لذت ببرید. این پروژکتور مجهز به باتری 2600 میلی آمپر می باشد و قابلیت شارژ دارد. با هر بار شارژ کامل حدود 70 دقیقه توانایی شارژدهی دارد. از ویژگی های دیگر آن، ورودی های متعدد برای اتصال دستگاه های مختلف می باشد.

ویدئو پروژکتور قابل حمل پرودو مدل PD-HDPRJAN قابلیت متصل شدن به تلفن همراه را دارد ، تنها کافی است که اپلیکیشن آن را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید و به آسانی فیلم های موبایل را از طریق آن پخش کنید.

یکی از خصوصیاتی که این ویدئو پروژکتور را خیلی کاربردی کرده ، این است که قابلیت شارژ دارد و با یکبار شارژ کامل ، تا 70 دقیقه به صورت بی‌سیم می‌توانید از آن استفاده کنید .

اگر تلفن همراه شما از قابلیت  Screen Mirroring یا Smart View پشتیبانی می‌کند ، می‌توانید از این طریق به ویدئو پروژکتور وصل شوید . در غیر این صورت با بلوتوث هم می‌توانید به آن وصل شوید .

کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور قابل حمل پرودو مدل PD-HDPRJAN با رزولوشن 1920 * 1080 است.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویدئو پروژکتور قابل حمل پرودو مدل PD-HDPRJAN”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.