پایه نگهدارنده موبایل یسیدو مدل YESIDO C108

برند یسیدو (YESIDO) یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم جانبی است که امکان خرید محصولات باکیفیت آن از نورنگار وجود دارد. امروزه گوشی‌‌های هوشمند کاربردهایی بیشتر از گذشته پیدا کرده اند که حتی در حین رانندگی نیز به کاربران کمک می‌‌کنند. برای مثال، رانندگان تاکسی‌‌های اینترنتی و تلفنی در حین رانندگی از گوشی خود برای مشاهده نقشه و مسیریابی استفاده می‌‌کنند. اما نگه داشتن گوشی با یک دست ممکن است حواس راننده را در حین رانندگی پرت کند و امکان کنترل بهتر خودرو را از بین ببرد. به همین دلیل است که کاربران می‌‌توانند با خرید پایه نگهدارنده موبایل مانند پایه نگهدارنده موبایل یسیدو مدل YESIDO C108، گوشی خود را بدون نیاز به استفاده از دست در داخل فضای خودرو نصب کنند.

ناموجود

تومان 280,000

ناموجود

ویژگی

ابعاد

11*40*7 سانتیمتر حدودا

رنگ

مشکی

سایر مشخصات

چرخش 360 درجه براکت نگهدارنده– زاویه دید مناسب

جنس بدنه

ABS+Silicone پلاستیک باکیفیت

توضیحات

   

برند یسیدو (YESIDO) یکی از برندهای معروف در زمینه تولید لوازم جانبی می باشد که امکان خرید محصولات باکیفیت آن از کیش موبایل وجود دارد. امروزه گوشی‌‌های هوشمند کاربردهایی بیشتر از گذشته پیدا کرده اند که حتی در حین رانندگی نیز به کاربران کمک می‌‌کنند. برای مثال، رانندگان تاکسی‌‌های اینترنتی و تلفنی در حین رانندگی از گوشی خود برای مشاهده نقشه و مسیریابی استفاده می‌‌کنند.

اما نگه داشتن گوشی با یک دست ممکن است حواس راننده را در حین رانندگی پرت کند و امکان کنترل بهتر خودرو را از بین ببرد. به همین دلیل است که کاربران می‌‌توانند با خرید پایه نگهدارنده موبایل یسیدو مدل YESIDO C108، گوشی خود را بدون نیاز به استفاده از دست در داخل فضای خودرو نصب کنند.

طول پایه نگهدارنده موبایل یسیدو مدل YESIDO C108 تقریبا 30 سانتی متر و وزن آن ، 290 گرم می باشد. این سه پایه از جنس پلاستیک ABS و سیلیکون ساخته شده که از مقاومت بالایی نیز برخوردار است.

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو مدل YESIDO C108 سازگاری کاملی با دستگاه‌‌های 4 تا 7 اینچی دارد.  قابلیت چرخش 360 درجه و امکان تنظیم زاویه با یک دست انعطاف پذیری بالایی را برای این پایه ایجاد کرده است.

دارا بودن شیار برای اتصال کابل شارژ به گوشی امکان شارژ کردن همزمان گوشی در حین نصب بر روی سه پایه را فراهم ساخته است. این سه پایه قابل شستشو است و در صورت نیاز می‌‌توان آن را با آب تمیز کرد.

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو مدل YESIDO C108 با نگه داشتن و ثابت نگه داشتن تلفن همراه، شما را قادر می‌‌سازد به سادگی و بدون نگرانی رانندگی کنید. طراحی محکم و در عین حال انعطاف پذیر پایه نگهدارنده موبایل یسیدو مدل YESIDO C108 باعث می‌‌شود که این پایه به راحتی جمع‌ شود و در هنگام استفاده نیز با استحکام کامل تلفن همراه شما را نگه می‌‌دارد. این محصول دارای یک پد مخصوص برای چسباندن این پایه بر روی داشبورد برای ثابت نگه داشتن آن است. پایه نگهدارنده موبایل یسیدو مدل YESIDO C108 قابلیت چرخش زاویه 360 درجه را دارد.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پایه نگهدارنده موبایل یسیدو مدل YESIDO C108”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.