کاور کی-دوو مدل LuxCraft مناسب برای کیس اپل air pod 3

  • ویژگی‌ها
  • جنس: چرم مصنوعی
  • وزن: 30 گرم
  • سازگار-با-گوشی-موبایل: سایر گوشی‌های موبایل
  • ساختار: مات
  • سطح-پوشش: قاب پشتی, قاب جلویی,
  • لبه بالایی, لبه پایینی, لبه چپ, لبه راست, حفاظت از دکمه‌ها
  • قابلیتهای-کیف-و-کاور: مقاوم در برابر ضربه
  • دسترسی آسان به درگاه ها, انعطاف پذیر
  • دارای پوشش نرم داخلی, مقاوم در برابر خط و خش
  • قابلیتهای-ویژه: مقاوم در برابر ضربه
  • کاور کی-دوو مدل LuxCraft مناسب برای کیس اپل air pod 3
شناسه محصول: LuxCraft

تومان 400,000تومان 500,000

sbz
%d8%b3%d8%b1%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c
ghrmz
brown
mshki

ویژگی

جنس

چرم مصنوعی

وزن

۱۰ گرم

سازگار با گوشی موبایل

Apple Airpod

ساختار

مات

سطح پوشش

قاب پشتی-قاب جلویی-لبه بالایی-لبه پایینی-لبه چپ-لبه راست-حفاظت از دکمه‌ها-

قابلیت‌های کیف و کاور

مقاوم در برابر ضربه-دارای قفل آهنربایی-دارای پوشش نرم داخلی-مقاوم در برابر خط و خش

قابلیت‌های ویژه

مقاوم در برابر ضربه

رنگ

, , , ,

توضیحات

   
کاور محافظ یک اکسسوری ضروری برای ایر پاد است. این ایرپاد ها هم دقیقا مانند گوشی هوشمند آسیب پذیرند و باید به فکر مراقبت حرفه‌ای از آن‌ها باشیم.
با خرید کاور کی-دوو مدل LuxCraft مناسب برای کیس اپل air pod 3 نه تنها از ایرپاد ارزشمند خود به خوبی محافظت می‌کنید بلکه ظاهر آن‌ را هم منحصر به فرد و زیبا خواهید کرد .
پس از بازگشایی جعبه ایرپاد 3 و تست آن در همان دقایق ابتدایی متوجه این موضوع خواهید شد که این محصول زیبا و بی نظیر برای زیبا ماندن و محافظت در برابر خط و خش و ضربه نیاز به کاور محافظ دارد. کاور محافظی که استفاده از شارژر را محدود نکند و محافظت خوبی هم داشته باشد. لوازم جانبی airpods3 دارای تنوع زیادی ست و خرید کاور ایرپاد یک تصمیم بجا و درست خواهد بود زیرا محافظت از airpods 3 اولین نکته ای است که باید به آن توجه کرد.
کاور کی-دوو مدل LuxCraft مناسب برای کیس اپل air pod 3 از چرم PU با فرآیند برنزه و ویژه ساخته شده است. سطح و بافت آن نفیس و درجه یک است. بنابراین ،با استفاده آن دارای یک احساس لمس نرم ، ظریف می شوید.طراحی آن با استفاده از ماشین آلات با تولید دستی سنتی ، با یک فن آوری متصل به هم پیوسته ، یک تناسب عالی را ایجاد می کند.
کاور کی-دوو مدل LuxCraft مناسب برای کیس اپل air pod 3 محافظ سبک ، بادوام و همه جانبه است. کاملاً مجهز ، محافظت کامل از ایرپاد هنگام سقوط.کاور کی-دوو مدل Lux Craft به راحتی باز و بسته می شود قالب دقیق است و می توانید دستگاه را به راحتی باز و بسته کنید. چرم بسته بندی شده دارای لمس نرم ، راحت ، ضد اثر انگشت و گرد و غبار است.
کاور کی-دوو مدل LuxCraft مناسب برای کیس اپل air pod 3 با طراحی ساده و ارگونومیک، به دستگاه شما ظاهری مدرن و شیک می‌بخشد. همچنین، به دلیل وزن سبک و کوچکی آن، به آسانی می‌توانید ایرپاد خود را با این کاور استفاده کنید و احساس راحتی در دست داشته باشید.

 

کاور Lux Craft Plus از مواد مقاوم و پایدار ساخته شده است و می‌تواند ایرپاد شما را در برابر ضربه‌ها و خراش‌های روزمره محافظت کند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا ایرپاد خود را برای استفاده روزانه و حمل و نقل بدون نگرانی از خطرات خارجی استفاده کنید.

همچنین، کاور کی-دوو مدل LuxCraft مناسب برای کیس اپل air pod 3 به راحتی به تمامی دکمه‌ها و پورت‌های ایرپاد دسترسی دارد. با این کاور، شما بدون نیاز به جدا کردن آن، به راحتی می‌توانید به دکمه‌های تنظیم صدا، شارژ و پخش موسیقی دسترسی پیدا کنید.

نصب و جدا کردن کاور نیز بسیار ساده است و زمان کمی را می‌طلبد. با انتخاب گزینه‌های رنگی مختلف، می‌توانید کاور را به سلیقه خود تنظیم کنید و به ایرپاد خود ظاهری منحصربه‌فرد ببخشید.

کلا، کاور Lux Craft Plus مدل کی-دوو یک انتخاب عالی برای حفاظت و بهبود ظاهر ایرپاد شماست. با استفاده از این کاور، شما می‌توانید لذت ببرید و همچنین از خطرات خارجی در زمان استفاده محافظت کنید.

 

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاور کی-دوو مدل LuxCraft مناسب برای کیس اپل air pod 3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.