هندزفری اپل مدل EarPods با کانکتور لایتنینگ

شرکت «اپل» هدفون‌های خود را تحت نام «EarPods » روانه بازارکرده است. این هدفون‌ها از نوع توگوشی بوده و از طراحی خاصی بهره می‌برد. هدفون اپل مدل EarPods با کانکتور لایتنینگ به دو صورت باسیم و بی‌سیم در دسترس هستند که در سری باسیم از طریق رابط لایتنینگ و 3.5 میلی‌متری صدا به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی شما متصل می‌شوند.  هدفون اپل مدل EarPods با کانکتور لایتنینگ حال حاضر از طریق رابط لایتنینگ به منبع صوتی متصل می‌شود و شما را در گوش کردن به موسیقی همراهی می‌کند. در قسمت گوشی‌های این هدفون شاهد طراحی ارگونومیکی هستیم که به راحتی در گوش قرار می‌گیرد و حس راحتی را به کاربر القا می‌کند. روی کابل 1.2 متری این محصول یک پنل مدیریت موسیقی به اضافه‌ی میکروفن مشاهده می‌شود که از آن می‌توان برای کم یا زیاد کردن صدای موسیقی و برقراری تماس تلفنی استفاده کرد. کابل این محصول دارای روکش پلاستیکی است که می‌تواند مقاومت خوبی در برابر مشکلاتی مانند پاره‌شدن و گره خوردگی داشته باشد. فرکانس پاسخ‌گویی این محصول 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است که به طور کامل محدوده‌ی شنوایی انسان را در بر می‌گیرد و به کمک آن می‌توان تمام صداهای یک موسیقی را با وضوح بالا گوش کرد. هدفون اپل مدل EarPods از میزان بیس بسیار خوبی بهره می‌برد که طراحی متفاوت آن در این میزان بیس بی‌تاثیر نبوده است. هنگام استفاده از این محصول باید دقت کرد تا گوشی‌های هرگوش را درست قرار داد تا هدفون به خوبی در گوش ثابت بماند. هدفون اپل مدل EarPods با کانکتور لایتنینگ  با آیفون‌های  جدید که فاقد جک3.5 میلی‌متری هستند، به خوبی سازگار است و به راحتی می‌توان از آن در آیفون (ازآیفون 4S  به بعد)، آیپد و آیپاد استفاده کرد.
شناسه محصول: EarPods

ناموجود

تومان 1,400,000

ناموجود

ویژگی

نوع

بی سیم

نوع گوشی

دو گوشی

وزن

4.25 گرم

ابعاد کیس

کیس شارژ: 54.40 در 46.40 در 21.38 میلی متر

سایر مشخصات

دارای Force sensor-مجهز به چیپست Apple H1-دارای speech-detecting (تشخیص گفتار)-دارای شتاب سنج مجهز به تشخیص حرکت (Motion-detecting accelerometer)-دارای محفظه با امکان شارژ بی‌سیم و سازگار با استاندراد Qi-ساخته شده از مواد با کیفیت و سازگار با محیط زیست- قابلیت کنترل صدا و موزیک-مقاومت در برابر عرق و رطوبت-مقاومت در برابر آب-نشانگر LED-

نوع اتصال

بی سیم

عمر باتری در حالت پخش موسیقی

حداکثر 6 ساعت حالت پخش صدا (تا 30 ساعت با محفظه شارژ) – حداکثر 5 ساعت حالت پخش صدا (روشن بودن صدای فراگیر)

عمر باتری در حالت مکالمه

حداکثر 4 ساعت حالت مکالمه (تا 20 ساعت با محفظه شارژ)

رنگ

سفید

توضیحات

   

مشخصات هندزفری اپل مدل EarPods با کانکتور لایتنینگ:

هندزفری اپل مدلفون EarPods با کانکتور لایتنینگ از زمان معرفی و عرضه آیفون 5 به صورت پیش فرض همراه با گوشی های آیفون عرضه شد و تا مدت ها به عنوان یکی از لوازم جانبی با ارزش برای دوست داران اپل شناخته شد. با این حال از سال 2016 و بعد از حذف جک هندزفری در گوشی های آیفون، این هندزفری تا حدودی در حاشیه قرار گرفت تا اینکه اپل با یک ابتکار جدید دوباره این هندزفری را به میدان وارد کرد.

شرکت اپل هندزفری اپل مدل EarPods با کانکتور لایتنینگ روانه بازار کرده است. این هندزفری ها از نوع تو گوشی بوده و از طراحی خاصی بهره می برد. EarPods ها به دو صورت با سیم و بی‌ سیم در دسترس هستند که در سری با سیم از طریق رابط لایتنینگ و جک 3.5 میلی‌ متری صدا به تلفن ‌همراه یا پخش ‌کننده‌ صوتی شما متصل می‌ شوند. EarPods از طریق رابط لایتنینگ به منبع صوتی متصل می ‌شود و شما را در گوش کردن به موسیقی همراهی می ‌کند.

در قسمت گوشی ‌های این هدفون شاهد طراحی ارگونومیک هستیم که به راحتی در گوش قرار می‌ گیرد و حس راحتی را به کاربر القا می‌ کند. روی کابل 1.2 متری این محصول یک پنل مدیریت موسیقی به اضافه‌ میکروفن مشاهده می ‌شود که از آن می‌ توان برای کم یا زیاد کردن صدای موسیقی و برقراری تماس تلفنی استفاده کرد.

مهندسی اسپیکر های داخل ایرپادها به گونه ای است که صدای خروجی را به حد اعلا می رساند و نویز و اختلال را به کمترین میزان کاهش می دهد. این بدین معناست که کاربر صدا را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت می کند. فرکانس پاسخ‌ گویی این محصول 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز است که به طور کامل محدوده‌ شنوایی انسان را در بر می ‌گیرد و به کمک آن می ‌توان تمام صداهای یک موسیقی را با وضوح بالا گوش کرد.

هندزفری اپل مدل EarPods با کانکتور لایتنینگ از میزان بیس بسیار خوبی بهره می ‌برد که طراحی متفاوت آن در این میزان بیس بی‌ تاثیر نبوده است و حساسیت آن به میزان 32 دسی‌ بل است. هنگام استفاده از این محصول باید دقت کرد تا گوشی‌ های هرگوش را درست قرار داد تا هندزفری به خوبی در گوش ثابت بماند. هدفون اپل مدل EarPods با کانکتور لایتنینگ با آیفون‌ های جدید که فاقد جک 3.5 میلی‌ متری هستند، به خوبی سازگار است و به راحتی می ‌توان از آن در آیفون، آیپد و آیپاد استفاده کرد.

هندزفری اپل مدل EarPods با کانکتور لایتنینگ یک محصول کاربردی و مقرون به صرفه بوده که به بازار عرضه شده است. نحوه قرار گیری پد ها از فرم درون گوشی پیروی می کنند و برای استفاده طولانی مدت گزینه ی مناسبی خواهد بود و از ورود صدا های مزاحم اطراف جلوگیری می کنند در نتیجه مکالمه ای با کیفیت خواهید داشت. علاوه بر آن، هنگامی که نیاز داشته باشید تا صدا های اطراف خود را بشنوید، می توانید تنها با لمس کردن دکمه های پنل مدیریتی قرار گرفته بر روی قسمتی از سیم هدفون، صدای موسیقی و یا مکالمه را کم کنید تا بتوانید از محیط اطراف خود مطلع شوید. لازم به ذکر است که ابهندزفری با سیم اپل فاقد قابلیت‌هایی از قبیل NFC، مقاومت در برابر آب، عرق و رطوبت، باتری و نشانگر LED می‌ باشد.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری اپل مدل EarPods با کانکتور لایتنینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.