هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TWS

این هدفون با قابی بدون پوشش درب عرضه شده است که به شما اجازه می دهد تا هر زمان که می خواهید هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TW را بیرون بیاورید. یکی از منحصر به فردترین ویژگی های Wave 100 طراحی آزاد و دسترسی آسان به آن است که در اصل بدان معنی است که بدنه، درپوشی برای پوشاندن بادزها ندارد. اگرچه این روش به سادگی دسترسی به هدفون را ساده می کند، اما با آهنرباهای قوی نیز مجهز شده است که از سقوط گوشی ها از داخل قاب، جلوگیری می شود. ضمن آنکه وزن هر یک از بادز ها 5 گرم و وزن کل آن نیز 46 گرم است. تماس ها و صدا به راحتی از طریق هدفون و همچنین دسترسی به دستیار صوتی دستگاه شما مدیریت می شود. ضمن آنکه شکل ارگونومیک هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TW حتی پس از ساعت ها استفاده ، باعث می شود تا آن ها به آرامی و بدون احساس خستگی در گوش شما قرار گیرند. همچنین ایرتیوپ های گوش در 3 اندازه مختلف، همراه با این ایرفون ها عرضه شده اند که یک مهر و موم کامل برای راحتی بیشتر و وضوح صدا را تضمین می کند. در حقیقت باید گفت که طراحی، یکی از مهمترین جنبه های TWS است

شناسه محصول: نامعلوم

تومان 1,450,000

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی

نوع گوشی

دو گوشی

نوع اتصال

بلوتوث

مناسب برای

مکالمه

ویژگی‌های خاص

Noise Cancelling Headphone

قابلیت‌های مقاومتی

مقاومت در برابر رطوبت و عرق

رنگ

بنفش, مشکی, آبی, خاکستری

توضیحات

   

هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TWS  کوچکترین هدفون بی‌سیم TWS از برند JBL است که دارای قدرت صدای منحصر به فرد، با درایورهای صوتی 8 میلی‌متری است که صدای آن را شفاف و واضح میکند. این هدفون با طول عمر کامل باتری تا 20 ساعت و ساختاری سبک و راحت طراحی شده است که میتواند همراه مناسبی برای کاربران در هر شرایطی باشد. برای آن که بتوانید اطلاعاتی جامع در این خصوص کسب کنید، با تهران اسپیکر همراه باشید.

طراحی جدید و منحصر به فرد

هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TWS با قابی بدون پوشش درب عرضه شده است که به شما اجازه میدهد تا هر زمان که میخواهید هدفون‌های JBL Wave 100 TWS را بیرون بیاورید. یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی‌های Wave 100 طراحی آزاد و دسترسی آسان به آن است که در اصل بدان معنی است که بدنه، درپوشی برای پوشاندن بادزها ندارد. اگرچه این روش به سادگی دسترسی به هدفون را ساده میکند، اما با آهنرباهای قوی نیز مجهز شده است که از سقوط گوشی‌ها از داخل قاب، جلوگیری میشود. ضمن آنکه وزن هر یک از بادز‌ها 5 گرم و وزن کل آن نیز 46 گرم است.

تماس ها و مکالمه

تماس‌ها و صدا به راحتی از طریق هدفون و همچنین دسترسی به دستیار صوتی دستگاه شما مدیریت میشود. ضمن آنکه شکل ارگونومیک هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TWS حتی پس از ساعت‌ها استفاده، باعث میشود تا آنها به آرامی و بدون احساس خستگی در گوش شما قرار گیرند. همچنین ایرتیوپ‌های گوش در 3 اندازه مختلف، همراه با این ایرفون‌ها عرضه شده‌اند که یک مهر و موم کامل برای راحتی بیشتر و وضوح صدا را تضمین میکند. در حقیقت باید گفت که طراحی، یکی از مهمترین جنبه‌های TWS است.

کیفیت ساخت هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TWS

طراحی هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TWS، ظاهری ممتاز و جذاب دارد و درب حذف شده روی قاب شارژ میتواند به سادگی توجه کاربر را به خود مشغول کند. بنابراین میتوان گفت که کیفیت ساخت JBL Wave 100 بسیار عالی به نظر میرسد. این هدفون دارای ساختاری مقاوم است که میتواند دوامی طولانی را داشته و راحتی و تناسب لازم را برای کاربر فراهم کند. این هدفون با طراحی داخل گوش و به صورت بی‌سیم طراحی شده است تا زیبایی و عملکردی فوق‌العاده را به نمایش درآورد. این هدفون TWS در رنگ‌های خاکستری مشکی، بنفش و آبی موجود است.

قابلیت اتصال دو گانه

هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TWS مجهز به Dual Equalizer است که JBL Pro Sound را در اختیار کاربران قرار میدهد و امکان انتخاب حالت صدا را برای کاربران فراهم میکند. این دستگاه دارای قابلیت اتصال دوگانه است که امکان استفاده از یک هدفون یا هر دو را ایجاد کرده است. بنابراین به لطف اتصال دوگانه، موسیقی، تماس‌ها و دستیار صوتی بلافاصله متصل میشوند و این امکان را برای شما ایجاد میکنند که از پخش موسیقی‌های خود لذت ببرید. ضمن آنکه عمر باتری همچنان با شما مطابقت دارد، زیرا میتوانید در حالی که از یکی از هدفون‌ها استفاده میکنید، هدفون دیگر را شارژ کنید.

دوام باتری

هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TWS با 5 ساعت دوام باتری در هدفون و 15 ساعت در قاب، میتواند در تمام طول روز دوام داشته باشد. در حقیقت این هدفون دارای عمر باتری 20 ساعته با قاب 550 میلی‌آمپر ساعتی است. هدفون‌های جداگانه مجهز به باتری 46 میلی‌آمپر ساعتی هستند که میتواند 5 ساعت موسیقی پخش کند. همچنین قاب شارژ دارای پورت USB Type-C است که میتواند دستگاه را از 0 تا 100 درصد در 2 ساعت شارژ کند.

عملکرد هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TWS

هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TW دارای یک جفت درایور 8 میلی‌متری صدا است که دارای پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز و حساسیت 105 دسی‌بل میباشد. بنابراین از باس عمیق با قدرت درایورهای 8 میلی‌متری لذت ببرید. علاوه بر این، TWS با دستیار صوتی Google Assistant و Alexa سازگار است.

همچنین این هدفون، کیفیت صدای عالی را ارائه میدهد. خروجی صدای هدفون واضح است و هیچگونه موردی در کیفیت صدا وجود ندارد. از آنجا که یک سیستم JBL Deep Bass وجود دارد که سیستم امضای JBL است، صدای بیس را فوق‌العاده قدرتمند میکند و مناسب هر کسی است که دوست دارد به موسیقی سرگرم‌کننده گوش دهد.

اتصال بلوتوثی

اتصال هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TW به صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث 5.0 است که آن را بسیار آسان میکند. فقط کافی است هدفون را از قاب جدا کنید. میتوانید هر دو گوشی یا فقط یکی را بردارید، چراغ وضعیت آبی چشمک زن را خواهید دید. این نشان میدهد که هدفون آماده رفتن به حالت Pair و آماده اتصال است.

سپس بلوتوث دستگاهی را که میخواهید به آن متصل شوید روشن کرده، نام Wave 100 TWS را مشاهده خواهید کرد که منتظر اتصال سریع است. سپس با انتخاب آن از اتصال پایدار این ایرفون بی‌سیم با دستگاه تلفن‌همراه خود از گوش دادن به موسیقی، پادکست‌های مورد‌علاقه خود و مکالمات تلفنی بدون نویز و شفاف‌، در هر مکانی که هستید نهایت لذت را ببرید.

تنظیمات و کنترل

برای ایجاد تنظیمات لازم در هدفون، میتوان از طریق دکمه کنار هدفون دستورات را منتقل کرد. این هدفون JBL Wave 100 TWS از دستورات دکمه پشتیبانی میکند و به صورت لمسی نیست. بنابراین میتوان آن را فشار داد تا بلافاصله از دو طرف هدفون تنظیم شود. با یکبار فشار دادن دکمه، پاسخ، قطع تماس و پخش یا مکث موسیقی را خواهید داشت.

اگر دوبار فشار دهید، به آهنگ بعدی رفته و با 3 بار فشار، به آهنگ قبلی برمی‌گردید. ضمن آنکه فشار طولانی باعث خاموش کردن و یا راه اندازی دستیار هوشمند است. ضمن آنکه هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TW مجهز به میکروفون داخلی است که امکان صحبت سریع با تلفن از طریق این هدفون JBL را ممکن میسازد. همچنین آنها دارای EQ دوگانه هستند که به شما امکان میدهد بین دو حالت صدا را انتخاب کنید.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری جی بی ال JBL Wave 100 TWS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.