ماوس مخصوص بازی پرودو مدل PDX312

شرکت Porodo یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات مخصوص بازی است که انتخاب اول بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای به‌شمار می‌آید. از ویژگی های بارز محصولات این شرکت می توان به کیفیت ساخت خوب نوآوری و تکنولوژی در کنار قیمت مناسب اشاره کرد .
ماوس مخصوص بازی پرودو مدل PDX312 یک موس بیسم و همچنین سیمی حرفه ایی با رابط دانگل USB میباشد که دارای طراحی زیبایی است که در نگاه اول نظر کاربران زیادی را به خود جلب میکند و با نور های RGB که دارد جلوه زیبایی را برای گیمیر های حرفه ایی ایجاد میکند.
این موس بسیار زیبا و خوشدست دارای باتری 600 میلی آمپری بوده که جز موس های سبک نیز به حساب می آید و  وزن آن تقریبا 200 گرم میباشد. که اگر شما قصد استفاده از آن را با کابل داشته باشید طول کابل آن 150 سانتی متر بوده و دارای اندازه مناسبی میباشد و اگر قصد استفاده از دانگل را داشته باشید به صورت بیسیم امکان اتصال را به شما میدهد. ماوس مخصوص بازی پرودو مدل PDX312 دارای دقت تا 10000 DPI است که برای گیمیر ها و افرادی که نیاز به موس های حرفه ایی با دقت بالایی دارند بسیار مناسب است. باتری قابل شارژ این موس از دیگر برتری های این مدل می باشد

ناموجود

تومان 780,000

ناموجود

ویژگی

وزن

۲۰۰ گرم

تعداد کلید

7

نوع اتصال

با سیم-

بی‌سیم

نوع رابط

microUSB- دانگل USB

محدوده دقت

بیشتر از ۳۲۰۰

طول کابل

۱۵۰ سانتی متر

ضربه‌پذیری کلیدها

۲۰ میلیون کلیک

ظرفیت باتری

۶۰۰ میلی آمپر ساعت

عمر باتری

۶۰۰ میلی آمپر

سایر قابلیت‌ها

دارای نور RGB عمر مفید تا ۲۰ میلیون کلیک سرعت ۱۰۰۰۰ DPI دارای باتری ۶۰۰ میلی آمپری دارای اتصال بیسیم و سیمی طول کابل ۱۵۰ سانتی متر

توضیحات

   

مشخصات ماوس مخصوص بازی پرودو مدل PDX312:

ماوس مخصوص بازی پرودو مدل PDX312 یکی از خوش طرح‌های پرودو بشمار می‌آید؛ چرا که بر روی بدنه آن طرح‌هایی وجود دارد که دارای نورهای RGB هستند و زیبایی خاصی را به این محصول بخشیده‌اند.

همچنین این نورها، لذت یک بازی پر از هیجان را برای شما به ارمغان می‌آورند. گفتنی است که پرودو در کنار طراحی زیبا، کیفیت ساخت را نیز در محصولات خود مدنظر قرار داده است و از متریال با کیفیت بالا استفاده می‌کند.

البته که پرودو کیفیت محصولات خود را در کنار قیمتی مناسب ارائه کرده است و نظر گیمرها را به خود جلب کرده است. موس گیمینگ پرودو مدل PDX312 ، دارای ۹ کلید می‌باشد که انجام کارها را برای شما بسیار راحتتر کرده و تنها با فشردن یک کلید، در دنیای بازی خود غوغا به پا کنید! این کلیدها وابستگی شما را به کیبورد کمتر می‌کند و سرعت شما را هنگام بازی افزایش می‌دهد. این موس گیمینگ از حسگر اپتیکال بهره برده و دقت آن ۱۰۰۰۰ DPI است که خطای کلیک‌های شما را به حداقل می‌رساند.

یکی از دیگر ویژگی‌های ماوس مخصوص بازی پرودو مدل PDX312 ، اتصال آن است که هم به صورت سیمی و هم بی‌سیم به سیستم یا لپ تاپ شما متصل می‌شود. این موس گیمینگ دارای یک کابل ۱٫۵ متری می‌باشد که آزادی عملکرد خوبی را به شما می‌دهد، همچنین جنس ماوس مخصوص بازی پرودو مدل PDX312 با کیفیت بوده و طول عمر خوبی دارد. اگر هم به صورت بی سیم بخواهید از این موس استفاده کنید، تنها کافی است به کمک دانگل USB که همراه آن است به سیستم متصل شوید. لازم به ذکر است که این موس دارای یک باتری ۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است که قدرت خوبی دارد و مدت زمان زیادی می‌توانید از آن استفاده کنید و قابل شارژ است.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماوس مخصوص بازی پرودو مدل PDX312”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.