گلس گرین لاین مدل Silicon plus برای اپل Iphone 12/12pro

شرکت گرین لاین یکی از بزرگ ترین شرکت های لوازم جانبی موبایل و تبلت به صورت تخصصی اقدام به تولید انواع محافظ های صفحه نمایش با قابلیت های متنوع و مناسب برای همه کاربران تلفن همراه کرده است.گلس گرین لاین مدل Silicon plus برای اپل Iphone 12/12pro یکی از محبوب ترین گلس های شرگت گرین برای دستگاه های اپل است.

ناموجود

تومان 350,000

ناموجود

ویژگی

نوع

محافظ صفحه نمایش

سازگار با

Iphone 12/12pro

ویژگی‌ها

۹Hجلوگیری از انعکاس نور-جلوگیری از ایجاد خط و خش-قابلیت نصب آسان-مقاوم در برابر چربی و اثرانگشت-مقاوم در برابر خط و خش-نصب بدون حباب-

قابلیت‌های مقاومتی

مقاوم در برابر ضربه

مشخصات دیگر

مقاوم در برابر گرد و غبار – مقاوم در برابر خط و خش – مقاوم در برابر رطوبت و عرق – مقاوم در برابر سرما و گرما – مقاوم در برابر شوک و لرزش

دارای محافظ برای قسمت

جلو (صفحه نمایش)

رنگ

بی رنگ, بی رنگ شفاف

توضیحات

   

گلس گرین لاین مدل Silicon plus برای اپل Iphone 12/12pro از جنس سیلیکون ساخته شده است.سیلیکون نرمی و انعطاف به دور تا دور گلس گرین ایفون میدهد تا در حین ضربه خوردن هم محافظت بالایی داشته باشد و هم خود گلس آسیب نبیند.

سطح گلس گرین لاین مدل Silicon plus برای اپل Iphone 12/12pro از با یک پوشش کاور شده است تا ضد آب و چربی دست باشد و در طول روز نیاز به تمیز کردن مداوم شیشه محافظ صفحه نمایش خود نباشید.این روکش کاور شده یک سطح بدون اصطکاک بر روی محافظ صفحه شما ایجاد میکند تا انگشت شما در حین تاچ سر بخورد و براحتی با صفحه نمایش خود کار کنید.

جنس شیشه گلس گرین لاین مدل Silicon plus برای اپل Iphone 12/12pro کاملا شفاف با مقاومت سختی 9h است.شفافیت گلس گرین بسیار بالاست به طوری که کوچکترین تاثیری در کیفیت صفحه نمایش گوشی شما ندارد.

قیمت گلس گرین مدل سیلیکون پلاس به نسبت ویژگی ها و قابلیت های بالای این محافظ صفحه نمایش گرین بسیار مناسب بوده و بدلیل مقاومت بالای گلس گرین در برابر ضربه عمر مفید طولانی تری نسبت به بقیه محافظ صفحه نمایش ها دارد .

ویژگی های گلس گرین لاین مدل Silicon plus برای اپل Iphone 12/12pro

  • دور تا دور سیلیکون
  • شیشه با مقاومت سختی 9h
  • ضد خط و خش
  • ضد اثر انگشت
  • مقاوم در برابر شکستگی
  • سطح ضد آب و چربی
  • حساسیت لمس بالا
  • شفافیت بسیار بالا

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلس گرین لاین مدل Silicon plus برای اپل Iphone 12/12pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.