هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل T500

رای شیفتگان موسیقی، هدفون یک ابزار ضروری محسوب می‌شود و جی‌ بی‌ ال نیز از این امر به‌خوبی آگاه است. پس با تکیه بر دانش و تجربه‌ی گسترده‌ی خود، یک هدفون وایرلس جدید به نام LIVE500 BT را تولید کرده است که می‌تواند انتظارات هر موسیقی‌دوستی را برآورده کند.

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل T500، با بهره‌مندی از درایورهای ۵۰ میلی‌متری، صدای آشنا و شناخته‌شده‌ی جی‌بی‌ال را با بیس برجسته در هم می‌آمیزد. این کیفیت صدای تحسین‌برانگیز، در کنار مواردی چون راحتی و ایزولیشن تراز اول، دوام شارژ ۳۰ ساعته، قابلیت Ambient Aware، تکنولوژی TalkThru، پشتیبانی از دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا و بسیاری ویژگی‌ها و توانایی‌های دیگر، هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل T500 را به یکی از بهترین هدفون‌های بلوتوث میان‌رده بدل نموده است.

شناسه محصول: نامعلوم

تومان 2,600,000

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی

وزن

۱۵۵ گرم

قابلیت‌های مقاومتی

مقاومت در برابر رطوبت و عرق

اقلام همراه هدفون

کابل شارژ

نوع گوشی

دو گوشی

عمر باتری

۱۶ ساعت در حالت پخش مداوم

محدوده عملکرد

۱۰ متر

نوع اتصال

بی‌سیم

رنگ

توضیحات

   

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل T500 از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی JBL است که به عنوان یک هدفون بی‌سیم روانه بازار شده است. این هدفون صدایی با کیفیت و قدرتمند را برای شما پخش می‌کند که باعث می‌شود روزتان را پرانرژی بگذرانید. این محصول مجهز به تقویت کننده صدای باس JBL و همچنین درایورهای 32 میلی‌متری اختصاصی JBL است.

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل T500 اجازه می‌دهد که بدون استفاده از موبایلتان به دنیای موسیقی متصل شوید. وزن کم و محافظ‌های نرم گوش و همچنین هدبند دارای پد و پشتی باعث می‌شود بتوانید در تمام ساعات روز و حتی هنگام ورزش از آن به راحتی استفاده کنید. با تهران اسپیکر برای اطلاعات بیشتر همراه باشید.

صدای خاص و مشهور JBL

ویژگی مشهور صدای باس هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل T500 توسط مهندسان و طراحان این شرکت برای لذت بردن بیشتر شما از صدای باس اضافی طراحی شده است. همچنین این هدفون به وسیله درایورهای 32 میلی‌متری اختصاصی، صدایی خالص، شفاف و بدون صدای اضافه محیطی در بازه فرکانسی 20Hz تا 20KHz به شما میدهد و باعث میشود از گوش دادن به موسیقی در زمان مطالعه، گوش دادن به پادکست های مورد علاقه و حتی در زمان پیاده روی و ورزش کردن، نهایت لذت را ببرید.

دکمه‌های کنترل کننده

بر روی پد هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل T500، سه عدد دکمه‌ی مخصوص تعبیه شده است. این دکمه‌ها به منظور سهولت شما در هنگام کنترل این هدفون تعبیه شده است. با استفاده از این دکمه‌ها دیگر نیازی به خارج کردن تلفن همراه خود از جیبتان نیست، و شما می‌توانید به آسانی هدفون خود را کنترل کنید و از موسیقی‌های خود لذت ببرید.

میکروفون با کیفیت

در طراحی این هدفون، از یک میکروفون قدرتمند استفاده شده است. با بهره‌گیری از میکروفون داخلی در این محصولات می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و به آسانی به تماس‌های دریافتی تلفن همراه خود پاسخ دهید و از مکالمه ی باکیفیت و شفاف لذت ببرید. همچنین میتوانید به  دستیار صوتی های Siri ، Google Assisstant و Alexa را نیز متصل شوید

وزن کم و طراحی منحصر به فرد

طراحی منحصر به فرد، ارگونومیک و وزن بسیار کم 155 گرمی هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل T500، این امکان را برای شما فراهم میکند که هدفونتان را با خودتان در هرجایی و هر زمانی که میخواهید ببرید و موسیقی خود را گوش کنید.

قابلیت دسترسی به دستیار صوتی

با استفاده از میکروفون داخلی هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل T500 می‌توانید به آسانی و بدون خارج کردن گوشی همراه از جیبتان به دستیارهای صوتی Siri ، Google Assisstant و Alexa خود دسترسی داشته باشید.

باتری قوی

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل T500 با باتری قوی خود تا 16 ساعت به صورت مداوم موسیقی پخش کنید و با تکنولوژی شارژ سریع در مدت زمان فقط 2 ساعت هدفون خود را شارژکنید. در زمان‌هایی که شارژ سریع لازم دارید، می‌توانید هدفون قابل شارژ خود را در مدت زمان 5 دقیقه در شارژ قرار دهید و به مدت 1 ساعت از این هدفون استفاده کنید.

اتصال چندگانه

با استفاده از تکنولوژی چندگانه این محصول می‌توانید به طور همزمان به دو منبع صوتی متصل شوید. با اتصال همزمان می‌توانید از دو منبع صوتی خود در یک زمان تغییر منبع دهید و موسیقی‌های مختلف پخش کنید.

بلوتوث

از روش‌های اتصال به هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل T500، روش اتصال بی‌سیم است که به وسیله تکنولوژی بلوتوث قرار داده شده درون این هدفون صورت می‌گیرد. نسخه بلوتوث 4.1 این دستگاه به شما امکان اتصالی قدرتمند و کامل را می‌دهد و شما می‌توانید بدون قطعی از پخش موسیقی لذت ببرید.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل T500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.