هدفون بلوتوثی گرین مدل LISBON

هدفون بلوتوثی گرین مدل LISBON روانه بازار شده که دارای یک میکروفون بوده و دارای کیفیت صدای خوبی است و از تولیدات برند معروف و خوش ساخت Green میباشد. از طرفی هدفون بلوتوثی گرین مدل LISBON دارای پایه های قابلیت تنظیم  است و  شما می توانید آنرا متناسب با اندازه سر خود تنظیم نمایید. از ویژگی های ظاهری و جذاب این هدفون گرین نمای نورانی زیبا روی کاپ های آن است!

همانطور که گفتیم هدفون بلوتوثی گرین لیسبون مجهز به میکروفون داخلی هست که شما یک مکالمه شفاف و بدون نویز را خواهید داشت. میکروفون های پنهان دوگانه که با تکنیک لغو سر و صدا بهبود یافته اند باعث می شود تا مکالمه ای رودر رو را برایتان میسر سازد.

ناموجود

تومان 900,000

ناموجود

ویژگی

برند

گرین

رنگ

مشکی

اقلام همراه هدفون

کابل شارژ

منبع تغذیه هدفون

اداپتور

عمر باتری

۲۵ ساعت

نوع گوشی

2 گوشی

عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی

13 ساعت

درگاه‌های ارتباطی

۳.۵ میلی‌متر

نوع اتصال

بلوتوث

توضیحات

   

مشخصات هدفون بلوتوثی گرین مدل LISBON

شرکت گرین یکی از شرکتهای بزرگ و بنام تولید کننده لوازم جانبی و الکترونیک می باشد یکی دیگر از محصولات این شرکت هدفون Green Lisbon بلوتوثی می باشد که دارای طراحی و ظاهری زیبا، کارایی مطلوب می باشد . شما می توانید این هدست را در دو حالت بلوتوث و سیم دار استفاده نمایید . هدفون بلوتوثی گرین مدل LISBON دارای گوشی های چرمی و نرم است . موزیک را به خوبی و به طور کامل و با وضوح پخش می کند.

هدفون بلوتوثی گرین مدل LISBON دارای پایه های قابلیت تنظیم  است و  شما می توانید آنرا متناسب با اندازه سر خود تنظیم نمایید. از ویژگی های ظاهری و جذاب این هدفون گرین نمای نورانی زیبا روی کاپ های آن است!

هدفون بلوتوثی گرین مدل LISBON مجهز به باتری قابل شارژ است که به مدت 13 ساعت قادر به پخش موسیقی می باشد.

این هدفون مجهز به میکروفون داخلی هست که شما یک مکالمه شفاف و بدون نویز را خواهید داشت. میکروفون های پنهان دوگانه که با تکنیک لغو سر و صدا بهبود یافته اند باعث می شود تا مکالمه ای رودر رو را برایتان میسر سازد.

 

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بلوتوثی گرین مدل LISBON”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.