هدفون بی سیم جی بی ال مدل TUNE 205BT

هدفون بی سیم جی بی ال مدل TUNE 205BT از سری هدفون‌های توگوشی بوده و به کمک سیم، دور گردن شما قرار می‌گیرد. امروزه این هدفون‌ها به خوبی توانسته‌اند جایگاه مناسبی بین مخاطبان خود پیدا کنند و یکی از انتخاب‌های علاقه‌مندان به صنعت موسیقی به حساب می‌آیند. به دلیل اتصال بلوتوثی و حذف محدودیت‌های سیم، این هدفون می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای انجام فعالیت‌های روزمره از جمله پیاده ‌روی و ورزش می‌باشد که دیگر هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌کنند.

ناموجود

تومان 1,500,000

ناموجود

ویژگی

وزن

۱۶.۵ گرم

عمر باتری

تا ۶ ساعت

نوع گوشی

دو گوشی

نوع اتصال

بی‌سیم

مناسب برای

مکالمه-کاربری عمومی

ویژگی‌های خاص

میکروفون-کلید مدیریت میزان صدا-نگهدارنده گردنی-

توضیحات

   

معرفی هدفون بی‌سیم جی‌بی‌ال JBL T205BT

هدفون بی سیم جی بی ال مدل TUNE 205BT از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی JBL است که به عنوان یک هدفون بلوتوث‌دار روانه بازار شده است. هدفون بی سیم جی بی ال مدل TUNE 205BT دارای یک میکروفون درونی است که در کنار ریموت تکی روی کابل اتصال، به کنترل تماس‌های دریافتی و پخش موسیقی کاملا کارآمد است.

کابل هدفون بی سیم جی بی ال مدل TUNE 205BT از نوع فلت یا همان تخت بوده و غیرقابل گره خوردن است تا برای همیشه از مشکل گره‌خوردگی هدفون خود راحت باشید.

ایربادهای ارگونومیک نیز با چند سایز مختلف برای دسترسی به بهترین حالت قرارگیری هدفون درون گوش خود درون جعبه قرار گرفته‌اند.

بیش از 70 سال است که کمپانی JBL به تولید هدفون و اسپیکرها و سیستم صوتی‌های مختلف میپردازد و نتیجه‌ی این سالیان کارو تولید‌های مختلف صدایی کریستالی و حرفه‌ای‌ است.

به کمک دو درایور 12.5 میلی‌متری بیس خالص و واقعی هدفون بی‌سیم JBL Tune 205 BT قدرتمند است، تا حدی که از ظاهر آن انتظار این شفافیت صوتی و قدرت پرتاب بیس نمیرود.

پشتیبانی این هدفون از دستیارهای صوتی”Siri” و “Google Now” این مهم را سبب میشود تا بدون قطع اتصال آن از دستگاه مورداستفاده به توانایی‌های ویژه‌ آن دسترسی داشته باشید.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بی سیم جی بی ال مدل TUNE 205BT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.