اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل flip 5

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل flip 5 محصولی از شرکت «جی‌ بی ال» است که از طراحی مشابه‌ نسل قبلی خود یعنی Flip 4 بهره می‌برد. این اسپیکر از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی متصل می‌شود و می‌تواند صدایی با کیفیت خوب به کاربر ارایه کند. توان خروجی این اسپیکر شرکت JBL برابر با 20 وات و فرکانس پاسخ‌گویی در آن بازه‌ی 90 هرتز تا 40 کیلوهرتز است. شرکت JBL این اسپیکر را به یک میکروفن داخلی تجهیز کرده است تا به کمک آن بتوان به تماس‌های دریافتی تلفن‌همراه پاسخ داد.اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل flip 5 طراحی استوانه‌ای دارد که این موضوع باعث می‌شود هم بتوان از آن مانند یک اسپیکر دسکتاپ و هم به عنوان یک اسپیمر قابل حمل استفاده کرد. برای حمل آسان‌تر شرکت جی‌بی‌ال یک این اسپیکر را به یک بند تجهیز کرده است. اسپیکر Flip 5 در برابر نفوذ مایعات مقاوم است و به راحتی می‌توان آن‌را زیر آب برد بدون آن‌که نگران آسیب دیدن باشید. اسپیکر جی‌بی‌ال مدل Flip 5 انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری داخلی لیتیوم یونی تامین می‌کند که به کمک آن می‌‌توان تا 12 ساعت به پخش‌موسیقی به‌طور مداوم پرداخت. برای شارژ کامل این اسپیکر تنها به 2.5 ساعت زمان نیاز است و از تفاوت های اساسی این محصول با مدل قبلی میتوان به شارژ سریع تر با پورت TYPE-C اشاره کرد
شناسه محصول: نامعلوم

تومان 2,600,000

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی

وزن

۵۴۰ گرم

نوع اتصال

بی‌سیم و باسیم

اقلام همراه بلندگو

کابل TYPE-C

وزن هر ستلایت (تکه)

۵۴۰ گرم

منبع انرژی

باتری داخلی

سایر مشخصات

دارای استاندارد IPX۷ در مقاومت در برابر آب

رابط‌ها

Bluetooth

اتصالات

ورودی صدا

فرکانس پاسخ‌گویی

۹۰~۲۰۰۰۰ هرتز

قابلیت‌های اسپیکر

میکروفون

ظرفیت باتری

۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت

رنگ

,

توضیحات

   

اسپیکر بلوتوثی Flip 5 محصولی از برند JBL است که طراحی مشابهی نسبت به نسل‌های پیشین خود دارد. اسپیکر قابل حمل JBL ابعادی در حدود 6.9 در 7.4 در 18 سانتی‌متر ساخته شده و وزن آن هم نزدیک به 540 گرم خواهد بود. این ابعاد و وزن نشان می‌دهد که اسپیکر بلوتوثی Flip 5 خیلی راحت حمل می‌شود و می‌توانید در فضاهای مختلف از آن استفاده کنید. اسپیکر مورد نیاز خود را از سایت تکنولایف تهیه کنید. ما لیستی از اسپیکرهای قابل حمل به شما ارائه میکنیم.

کیفیت صدا و عملکرد اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل flip 5

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل flip 5 از طریق فناوری بلوتوث نسخه 4.2 به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود که عملکردی پایدار و با تأخیر کم را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل flip 5 از پروفایل‌های A2DP V1.3 و  AVRCP V1.6 نیز پشتیبانی می‌کند. علارغم نسل‌های پیشین متأسفانه در این مدل خبری از ورودی AUX نیست و تنها از طریق اتصال بی‌سیم بلوتوثی می‌توان به آن متصل شد. توان خروجی اسپیکر قابل حمل جی بی ال 20 وات است که صدایی فراگیر، شفاف و واضح را به گوش شما می‌رساند.

محدوده فرکانس پاسخگویی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل flip 5 در حدود 90 الی 2000 هرتز بوده و نسبت سیگنال به نویز آن 90 دسی‌بل اعلام شده است. برند JBL در ساخت اسپیکر مدل Flip 5 از یک باتری با ظرفیت 4800 میلی‎آمپر ساعت استفاده کرده است که می‌تواند برای بیشتر از 12 ساعت شارژدهی داشته باشد و برای شارژ کامل تنها به 2 ساعت و 30 دقیقه زمان نیاز داشته باشد.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل flip 5 به میکروفن داخلی نیز مجهز شده که به شما امکان می‌دهد تا به تماس‌های خود پاسخ دهید و دیگر نیاز به قطع کردن اتصال گوشی هوشمند خود به اسپیکر نداشته باشید. برخورداری استاندارد IPX7 نیز سبب شده تا این محصول در برابر آب و مایعات مقاوم باشد؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت از آن در هر مکانی استفاده کنید. از دیگر مشخصه‌هایی که اسپیکر jbl را جذاب‌تر می‌کند، رنگبندی متنوع آن است. این محصول در رنگ‌های متفاوتی عرضه شده که به شما امکان می‌دهد تا مطابق میل خود عمل کنید و بسته به سلیقه که دارید یک مورد را خریداری کنید.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل flip 5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.