اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدلcharge 5 (نسخه اورجینال پلمپ ـ با سریال)

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5 نسل جدید اسپیکر های سری شارژ از برند محبوب جی بی ال است. این اسپیکر قابل حمل با درایور های بهبود یافته و سخت افزار بروز شده ، تجربه‌ی صوتی متفاوتی را به شما ارائه می دهد
شناسه محصول: jblcharge5

تومان 590,000تومان 6,200,000

abi
sbz
gray
ghrmz
mshki

ویژگی

ابعاد

۱۲۰x۱۶۰x۲۷۰ میلی‌متر

وزن

1500 گرم

نوع اتصال

بی‌سیم و باسیم

اقلام همراه بلندگو

کابل شارژ

وزن هر ستلایت (تکه)

1500 گرم

منبع انرژی

باتری

میکروفون

ورودی میکروفون

رابط‌ها

Bluetooth

اتصالات

ورودی صدا

رنگ

, , , , ,

توضیحات

   

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5

یکی از جدیدترین اسپیکرهای شرکت جی بی ال، محصولی که با نام jbl charge 5 شناخته می‌شود. قیمت اسپیکر jbl charge 5 باعث شده که خیلی‌‌ها به خرید این محصول فکر کنند.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5 از امکانات جالبی برخوردار است که در ادامه قطعا به آن‌ها اشاره می‌کنیم. امکاناتی که باعث شده‌اند jbl charge 5 خرید هوشمندانه‌ای باشد.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5 یک اسپیکر قابل حمل دوست داشتنی است که برای استفاده از محیط‌های خارج از خانه انتخاب مناسبی به حساب می‌آید. اولین چیزی که باعث شده اسپیکر شارژ ۵ برای استفاده از محیط‌های خارج از خانه مناسب باشد، ضد آب بودن آن است. همچنین مقاومت خوبی هم در برابر گرد و خاک دارد. پس به راحتی می‌توانید این محصول را به ساحل دریا ببرید. از رادیاتورهای پسیو دوگانه برای اسپیکر بلوتوثی jbl charge 5 استفاده شده که صدای بسیار با کیفیتی تولید می‌کنند. برای مشاهده اسپیکر های JBL موجود در فروشگاه تکنولایف روی لینک بزنید.

طراحی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5 در رنگ‌های آبی و مشکی، خاکستری، قرمز و کلی رنگ دیگر راهی بازار شده و به همین دلیل سلیقه‌های مختلف می‌توانند این محصول را خریداری کنند. در زمان خرید اسپیکر charge 5 باید به ابعاد آن هم توجه داشته باشید. این محصول در ابعاد ۲۲.۳ در ۹.۶ در ۹.۳ سانتی‌متر ساخته شده و وزن آن هم یک کیلو و نیم می‌رسد.

این محصول وزن خیلی زیادی ندارد و خیلی راحت می‌توانید آن را حمل کنید. البته اسپیکر jbl charge 5 از نظر ظاهری به مدل قبلی خودش که Charge 4 نام دارد هم شبیه است. اسپیکر شارژ 5 به صورت سیلندری ساخته شده و از باس‌های پسیو استفاده می‌کند. در واقع این باس‌ها در هر دو سر اسپیکر jbl charge 5 قرار گرفته‌اند.

از دیگر مشخصات اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5 می‌توانیم به یک توییتر ۲۰ میلی‌متری اشاره کنیم که ده وات قدرت دارد و از یک ووفر ۵۲ در ۹۰ میلی‌متری با قدرت ۳۰ وات هم استفاده می‌کند. شاید فکر کنید که این محصول صدای استریو تولید می‌کند؛ اما در بررسی اسپیکر jbl charge 5 باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول صدا مونو تولید خواهد کرد.

در حالی که نبود صدای استریو می‌تواند نقطه ضعف این محصول باشد، باید به این موضوع اشاره کنیم که اگر دو مدل از اسپیکر بلوتوثی jbl charge 5 را خریداری کنید می‌توانید صدای استریو و حالت PartyBoost را در اختیار داشته باشید. با این حال با توجه به اندازه اسپیکر جی بی ال شارژ 5 صدای استریو زیاد حس نمی‌شد. چرا که صداها با توجه به اندازه این محصول از یک سمت به گوش مخاطب می‌رسند. از دیگر مشخصات اسپیکر jbl charge 5 می‌توانیم به برخورداری از بلوتوث ۵.۱ که از کدک SBC پشتیبانی می‌کند اشاره کنیم. متاسفانه این محصول از کدک‌های ACC یا Aptx برخوردار نیست.

دکمه‌ای هم برای حالت PartyBoost روی این محصول دیده می‌شود که باعث می‌شود به دیگر بلندگوهای شرکت JBL متصل شوید و کیفیت صدای بهتری را تجربه کنید.

در پشت اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5 یک پورت USB A را مشاهده می‌کنید که به واسطه آن می‌توانید گوشی هوشمند خودتان را شارژ کنید. همچنین یک پورت USB C هم روی این اسپیکر قابل حمل دیده می‌شود که خود دستگاه با آن شارژ می‌شود. jbl charge 5 قیمت خیلی بالایی ندارد و حتی امکانات خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. همین موضوع باعث شده که jbl charge 5 خرید هوشمندانه ای باشد.

اسپیکر شارژ 5 از گواهی IP67 استفاده می‌کند. در واقع این محصول هم ضد آب است و هم در برابر نفوذ گرد و خاک مقاوم خواهد بود. حتی شرکت جی بی ال ادعا کرده که این محصول ۳۰ دقیقه در زیر آب دوام می‌آورد. البته پیشنهاد می‌کنیم که این کار را انجام ندهید. در زیر آب سیگنال بلوتوثی خوب کار نمی‌کند. ضد آب بودن این محصول بیشتر در برابر قطره‌‌های باران و یا زمانی که در کنار استخر قرار داشته باشد، معنی پیدا می‌کند. مقاومت در برابر نفوذ گرد و خاک این محصول هم به اندازه‌ای است که بتوانید آن را راحت به کنار ساحل ببرید.

در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که قیمت اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5 وقتی متوجه می‌شوید که باتری این محصول تا ۲۰ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد، بیش از هر زمان دیگری مناسب به نظر می‌رسد. البته اگر حجم صدا را تا انتها بالا ببرید، مدت زمان استفاده از باتری کمتر می‌شود.

کیفیت صدا اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5

در زمان خرید اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5 باید به کیفیت صدای این محصول توجه داشته باشید. این محصول در این قسمت عملکرد خوبی دارد و قطعا نظر کاربران را به خود جلب می‌کند. اگر به دنبال محصولی می‌گردید که حجم زیادی تولید کند، قطعا اسپیکر بلوتوثی jbl charge 5 برای شما مناسب خواهد بود. کیفیت صدای این محصول حتی در بالاترین میزان افت نمی‌کند که این اتفاق به واسطه تکنولوژی DSP یا Digital Signal Processing رخ می‌دهد. اسپیکر بلوتوثی jbl charge 5 برای سبک‌های مختلف موسیقی مناسب است و حتی در سبک های ارکسترال هم عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می‌دهد. صداها بسیار شفاف به گوشی می‌رسند و خیلی خوب متوجه سازهای مختلف خواهید شد.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدلcharge 5 (نسخه اورجینال پلمپ ـ با سریال)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.