آداپتور 33 وات شیائومی MDY-11-EZ فست شارژ

آداپتور 33 وات شیائومی MDY-11-EZ فست شارژ فست شارژ از سیستم فست شارژ QC 3.0 (Quick Charge) بهره می‌گیرد تا با شدت جریان 3 آمپری خود توانایی َارژ دستگاه هایی همچون تبلت که باتری هایی با گنجایش بالاتر دارند را نیز سریع شارژ کند. این فناوری در واقع با استفاده از یک IC در میزان توات خروجی شارژر ایجاد می‌شود. این فناوری از سوی شرکت کوالکوم (Qualcomm) عرضه شده است، حداکثر شدت جریان 3 آمپر به همراه داشته و به دلیل بالا بودن میزان ولتاژ و شدت جریان دستگاه های هوشمند شیائومی را سریع تر شارژ می‌کند. داشتن این نسخه به معنی این است که محصول با فناوری نسخه 1.0 نیز سازگار است.

ناموجود

تومان 495,000

ناموجود

ویژگی

درگاه‌های ارتباطی

USB

کابل همراه

بدون کابل

ولتاژ ورودی

۱۰۰-۲۴۰ ولت

ولتاژ خروجی

۵.۰ ولت

شدت جریان خروجی

۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل

تعداد درگاه خروجی

یک عدد

قابلیت‌های شارژر

امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)-

امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)-

فناوری Quick Charge ۳.۰-

توضیحات

   

مشخصات آداپتور 33 وات شیائومی MDY-11-EZ فست شارژ

آداپتور 33 وات شیائومی MDY-11-EZ فست شارژ فست شارژ  کلیه گوشی های Xiaomi شما را با سرعت بیشتری و بدون آسیب به باتری آن شارژ می کند.

توجه داشته باشید این آداپتور همان نمونه آداپتور اورجینال داخل جعبه های گوشی های برند شیائومی از نظر کیفیت و عملکرد می باشد که به اصطلاح به آنها سر جعبه یا سر کارتن گفته می شود و 40% گوشی شما را سریع تر شارژ می کند.

بدنه آداپتور 33 وات شیائومی MDY-11-EZ فست شارژ بسیار محکم و از جنس پلاستیک ABS و پلی کربنات ضد حرارت ساخته شده است و که از مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، حرارت، دمای بالا و … برخوردار است و با پریزهای برق ایرانی کاملا سازگار است و برای استفاده از آن نیاز به خرید تبدیل یا رابط جداگانه نخواهید داشت و فقط آداپتور را به پریز برق متصل کرده و بعد از اتصال به گوشی، با خیال راحت و سرعت بالا گوشی شما شارژ می شود.

آداپتور 33 وات شیائومی MDY-11-EZ فست شارژ کیفیت ساخت بالایی دارد و با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0  و استاندارد MI TURBO FAST CHARGE که می توانید گوشی های شیائومی و حتی گوشی یا تبلت های برند های متفرقه که قابلیت فست شارژ دارند را بدون هیچ نگرانی از آسیب به باتری یا گوشی شارژ کنید

البته با شارژ سریع QC2 نیز سازگار است. این شارژر سبک وزن (تنها 88 گرم)، محکم، قابل حمل، مطمئن و مناسب برای استفاده در منزل، مسافرت و محل کار است. همچنین میتوانید با خیال آسوده تمام دستگاه های دیجیتال با استاندارد یو اس بی مانند تبلت، دوربین فیلم برداری و عکسبرداری، mp3 ،mp4 ،GPS، مچ بند شیائومی، هدست بلوتوث شیائومی و کلیه گجت‌های هوشمند حتی دستگاه‌های کم مصرفی مانند ساعت های هوشمند، مچ بند های هوشمند و هدست های بی سیم و پاور بانک و … را نیز با این آداپتور شارژ کنید.

همچنین قابلیت شارژ تبلت (با شدت‌ جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)، قابلیت شارژ کردن سریع‌ تر موبایل (با شدت‌ جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) و شارژ شدن سریع پاوربانک نیز دارد.

از خصوصیات آداپتور 33 وات شیائومی MDY-11-EZ فست شارژ فست شارژ عدم داغ شدن گوشی در هنگام شارژ است که این خود دلیلی بر اصلی بودن آداپتور می باشد. تراشه داخلی که برای تنظیم ولتاژ و جریان و پوشش ویژه ای که برای خنک نگه داشتن گوشی موقع شارژ شدن در این آداپتور استفاده شده است، گرمایی که ممکن است در تنظیم ولتاژ درون گوشی به وجود بیاید را حذف می کند و دستگاه و گجت شما هنگام شارژ داغ نمی شود و این یک برتری ویژه این محصول نسبت به سایر شارژهای سریع دیگر برند ها است که بر عمر مفید باتری و گوشی نیز اثر می گذارد.

همچنین مجهز به تکنولوژی Power Delivery است که با ایجاد جریانی پایدار متناسب با توان دستگاه، عملیات شارژ ایمن (MultiProtect) را انجام می دهد و از آسیب به باتری در حال شارژ در برابر نوسانات ولتاژ و جریانی، اتصالات کوتاه و افزایش دما محافظت می نماید.

آداپتور 33 وات شیائومی MDY-11-EZ فست شارژ قابلیت تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) را دارد بدین معنا که با داشتن با ولتاژ و شدت جریان های مختلف با حداکتر توان خروجی 33.0 وات و با ولتاژ و شدت جریان 5V/3A با توان 15 وات، 9V/3A با توان 27 وات، 12V/2.25A با توان 27 وات و 20V/1.35A با توان 27 وات و 11V/3A با حداکثر توان 33 وات که متغیراند و با توجه به تغییر ولتاژ و شدت جریان به صورت خودکار، آن ها نیز تغییر می کنند که متغیر هستند و با توجه به تغییر ولتاژ و شدت جریان به صورت خودکار با نظارت بر وضعیت باتری و درجه حرارت گوشی در حالت اتوماتیک قرار می‌گیرند.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آداپتور 33 وات شیائومی MDY-11-EZ فست شارژ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.