هندزفری بلوتوثی گرین لاین مدل Earbuds Pro 2

 

  • ویژگی‌های محصول
  • رنگ: سفید
  • نویز کنسلینگ: دارد ANC
  • قابلیت لمس: دارد
  • فرکانس: ۲400 هرتز تا 2800 هرتز
  • عمر باطری در حالت موزیک: 5 ساعت
هندزفری بلوتوثی گرین لاین مدل Earbuds Pro 2
شناسه محصول: GNTWSP2G1WH

ناموجود

تومان 1,200,000

ناموجود

ویژگی

اقلام همراه هدفون

کاور سیلیکونی

پاسخ فرکانسی

۲.۴ هرتز

قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری

نشانگر LED

محدوده عملکرد

۱۰ متر

نوع گوشی

دو گوشی

فناوری بلوتوث

نسخه 5.2

توضیحات

   

مشخصات هندزفری بلوتوثی گرین لاین مدل Earbuds Pro 2:

هندزفری بلوتوثی گرین لاین مدل Earbuds Pro 2 محصولی با کیفیت بالا و خوش ساخت می باشد که برای ساخت این هدفون از مواد اولیه‌ی با کیفیت و مرغوبی استفاده شده است.

این خصوصیت، یکی از نشانه‌های هر دستگاه اورجینالی می باشد. به همین علت چنین وسایلی طول عمر بالایی دارند.از مزایای آن مقاومت در برابر آب و تعریق می باشد و در نتیجه به هنگام استفاده در روز های بارانی یا انجام فعالیت هایی که باعث عرق کردن شما می شود با مشکل رو به رو نخواهید شد.

هندزفری بلوتوثی گرین لاین مدل Earbuds Pro 2 مجهز به یک پنل لمسی است که به آسانی از این طریق می توانید فعالیت هایی مثل کنترل میزان صدا، رد و پخش آهنگ و پاسخ به تماس را فقط با یک لمس اجرایی کنید.

نحوه ی قرار گیری درون گوش در کنار طراحی مطابق با ارگونومی سبب ایجاد حس راحتی در افراد شده و این تضمین را به شما می دهد که در زمان انجام فعالیت های پر تحرک در گوش شما ثابت می ماند و از گوشتان بیرون نیافتد.

هندزفری بلوتوثی گرین لاین مدل Earbuds Pro 2 توسط بلوتوث نسخه 5.0 به سایر دستگاه های هوشمند وصل می شود تا امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهد از جمله خصوصیات نسخه بلوتوث 5.2 این است که به شما اجازه می دهد تا شعاع 10 متر نسبت به دستگاه متصل شده و از کار با هدفون حداکثر لذت را ببرید و انتقال صدا با کیفیت بالاتری اتفاق می افتد.این هدفون کیفیت صدای مناسبی دارد که سبب می شود از گوش دادن به آهنگ مورد علاقه ی خود حداکثر لذت را ببرید.

همچنین میکروفون داخلی آن دارای قابلیت حذف نویز می باشد بنابراین صدای دریافتی را به طور کامل فیلتر کرده و بسیار شفاف با وضوح بالا ارسال می کند تا مکالمه ای با کیفیت را تجربه کنید.

به همراه هندزفری بلوتوثی گرین لاین مدل Earbuds Pro 2 یک عدد کاور کیس ایرپاد پرو 2 از جنس سیلیکون نیز داخل بسته بندی میباشد و علاوه بر این ایرپاد دارای خاصیت auto-pop ups می باشد به این صورت که با باز شدن درب کیس به صورت خودکار نوتفیکیشن در گوشی های آیفون بالا میاید و میتوانید خیلی راحت به ایرپاد وصل شوید و همچنین گوشی های اندروید نیز در قسمت بلوتوث میتوانند متصل شوند.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی گرین لاین مدل Earbuds Pro 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.