هدفون مخصوص بازی گرین مدل K10 RGB Lighting Professional

اگر نیاز به گجتی برای دریافت صدا با حداکثر کیفیت ممکن دارید تا بیشترین لذت را از یک گیم حرفه ای ببرید، ما به شما هدفون مخصوص بازی گرین مدل K10 RGB Lighting Professional را پیشنهاد می کنیم.

ناموجود

تومان 950,000

ناموجود

ویژگی

برند

گرین

رنگ

مشکی

وزن

300 گرم

جنس

ABS+PC

قطر درایور

40 میلی متر

فرکانس پاسخگویی

20 تا 20000 هرتز

امپدانس

32Ω

حساسیت

115 دسی بل

طول کابل

2 متر

رابط

جک 3.5 میلی‌متری

حساسیت میکروفون

38- دسی بل

ولتاژ مورد نیاز برای LED

5V

سازگار با

ویندوز ، مک ،موبایل، XBOX،PS

مناسب برای

مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی

ویژگی های خاص

– طراحی سبک وزن, – دارای دکمه کنترل صدا, – درایور قدرتمند ۵۰ میلیمتری, – سازگار با تمام دیواس و پلتفرم ها, – فوم های چرمی نرم، بسیار راحت و با کیفیت, – میکروفون ماژولار جدا شونده دقیق و با کیفیت

امپدانس میکروفون

2.2KΩ

جنس رابط

کنفی

قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری

نشانگر LED

نوع اتصال

باسیم

نوع گوشی

دو گوشی

توضیحات

   

مشخصات هدفون مخصوص بازی گرین مدل K10 RGB Lighting Professional:

اگر یک گیمر حرفه ای باشید قطعا می دانید که برای کسب یک تجربه لذت بخش از یک بازی علاوه بر کیفیت و گرافیک عرضه شده بازی، صدا و صوت آن نیز از مهم ترین ارکان ایجاد هیجان و لذت می باشد.

بنابراین اگر نیاز به گجتی برای دریافت صدا با حداکثر کیفیت ممکن دارید تا بیشترین لذت را از یک گیم حرفه ای ببرید، ما به شما هدفون مخصوص بازی گرین مدل K10 RGB Lighting Professional را پیشنهاد می کنیم.

استفاده از مواد بسیار با کیفیت و سبک در ساخت هدفون سبب عمر فوق العاده بالا و دوام بالای آن شده است. طراحی زیبای این محصول نیاز به تعریف ندارد.

راحتی، حالت ارگونومیک K10 از مهمترین خوبی های هدفون مخصوص بازی گرین مدل K10 RGB Lighting Professional در طراحی آن می باشند . شما می توانید ساعت ها بدون احساس خستگی از آن استفاده کنید و از بازی لذت ببرید.

استفاده از اسفنج نرم و لطیف و روکش چرم مصنوعی در ساخت بالشتک های رو قسمت گوش، وزن کم آن و سبک بودن آن و نرم بودن قسمت اتصال دو بالشتک که روی سر قرار می گیرد، این محصول را تقریبا بی رقیب کرده است.

روی هدفون مخصوص بازی گرین مدل K10 RGB Lighting Professional از جلوه های نورانی زیبایی نیز استفاده شده است که با نور رنگارنگ و تکنولوژیک RGB طراحی شده تا فضای بازی را بهتر بهبود ببخشد.

این هدفون توسط کابل 3.5mm به S4, PS5, PC, Xbox one, موبایل, لپ تاپ وصل می شود و طول کابل آن نیز 2 متر می باشد.

صدایی بسیار با کیفیت

طراحی هدست با پوشش روی گوش سبب می شود بدون اینکه به گوش ها فشار وارد شود ، هدست کاملا راحت روی گوش قرار بگیرد و از ورودی صداهای خارجی جلوگیری کند و در آهنگ بازی شما را غرق کند.سایز اسپیکر این هدفون 40MM با فرکانس پاسخگویی 20HZ-20KHZ می باشد. درایور این هدفون نیز داینامیک می باشد.

میکروفن داخلی

برای انجام یک بازی حرفه ای آنلاین حتما نیاز دارید تا بتوانید با دوستان خود گفتگو کنید و بازی را از طریق فرمان های صوتی پیش ببرید اما این امر نیاز به یک میکروفن قدرتمند دارید تا بدون کوچکترین افت کیفیت صوت را انتقال دهد. بنابراین گرین از یک میکروفن OMNI-DIRECTIONAL در هدفون مخصوص بازی گرین مدل K10 RGB Lighting Professional استفاده کرده است.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون مخصوص بازی گرین مدل K10 RGB Lighting Professional”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.