هدفون گیمینگ جی بی ال JBL Quantum 100

هدفون با سیم گیمینگ جی بی ال JBL Quantum 100 دارای قابلیت جداسازی است و در هنگام گوش دادن به موسیقی یا بیرون از منزل می توانید آن را جدا کنید.

شناسه محصول: نامعلوم

تومان 1,200,000

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی

طبقه بندی هدفون

روگوشی – گیمینگ

نوع پوشش گوش

Over Ear اطراف گوش

نوع آکوستیک

Closed-back پشت بسته

وزن

220 گرم

طول کابل

120 سانتی‌ متر

نوع کابل

گرد

جنس کابل

کنفی

جنس هدبند

ABS (پلاستیک مقاوم) – بالشتک دار با روکش چرمی,, , پلاستیکی – بالشتک دار

انعطاف پذیری هدبند

کم انعطاف پذیر

نوع تنظیم سایز هدبند

دستی – ریلی

قابلیت چرخش گوشی ها

چرخش به طرفین

جنس بالشتک گوشی ها

مموری فوم – روکش چرمی

وضعیت اتصال کابل به هدفون

ثابت – متصل به هدفون

موقعیت فیزیکی میکروفون

جدا شونده انعطاف پذیر, جدا شونده

نوع ارتباط

با سیم

رابط

جک 3.5 میلی متری TRRS(3خط) – تک فیش

نور پس زمینه

ندارد

میکروفون

دارد

قابلیت پاسخگویی تماس

دارد

مقاومت در برابر آب (IP)

ندارد

مقاومت در برابر رطوبت و عرق

دارد

مقاومت در برابر گرد و غبار

دارد

توضیحات میکروفون

قابلیت کاهش نویز, قابلیت جدا شدن میکروفن

سازگار با

لپ تاپ و کامپیوترهای خانگی,, , تمامی گوشی های هوشمند (Android-Ios),, , کنسول های بازی PS4 PS5 XBOX,, , سیستم عامل های Windows & Mac

مناسب برای هدفون

مکالمه, کاربری عمومی,موسیقی, گیمینگ

اقلام همراه هدفون

دفترچه راهنما, 1عدد میکروفن,کابل USB دانگل usb, ابر روی میکروفن

سایر مشخصات هدفون

دارای پدهای راحت و مقاوم برای استفاده طولانی مدت,, , دریافت صدا با بالاترین کیفیت, میکروفون با انعطاف بالا

رنگ

مشکی, سورمه ای

توضیحات

   

مشخصات هدفون گیمینگ جی بی ال  JBL Quantum 100:

حتما با محصولات صوتی شرکت جی بی ال آشنا هستید، این شرکت آمریکایی بیش از شش دهه سابقه در زمینهٔ تجهیزات صوتی دارد.

اسپیکرها و هدفون های این شرکت در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. هدفون گیمینگ جی بی ال  JBL Quantum 100 یکی از هدفون های سیم دار مخصوص بازی شرکت جی بی ال می باشد و دارای میکروفون باکیفیت و کیفیت صدای شفاف می باشد.

این موضوع باعث می شود گیمرها در رقابت های آنلاین از رقبا عقب نیفتند و کوچک ترین صدای پا و انفجار را بشنوند. هدفون  گیمینگ جی بی ال  JBL Quantum 100 مناسب برای کسانی که قصد دارند هدفون گیمینگی باکیفیت داشته باشند، است که از همه پلتفرم ها به خوبی پشتیبانی می کند و در عین حال هزینه زیادی صرف نمی کند.

طراحی هدفون  JBL Quantum 100

مانند بقیه محصولات این شرکت هدفون گیمینگ جی بی ال  JBL Quantum 100 دارای طراحی جذاب و در عین حال ساده می باشد. جی بی ال در ساخت هدفون کوانتوم 100 تلاش کرده از پیچیدگی دوری کند و بر روی هدفون تنها دکمه های ضروری قرار داده شده و فاقد چراغ های LDL می باشد. میزان صدا را می توان به وسیله چرخ قرارگرفته روی کاپ راست هدفون تنظیم کرد و به وسیله دکمه اختصاصی میکروفون را فعال و غیرفعال کرد.

هدفون گیمینگ جی بی ال  JBL Quantum 100 از جنس پلاستیک مقاوم می باشد و به همین دلیل فقط 220 گرم وزن دارد که به علت مقاومت بالا و وزن کم به محصولی محکم و قابل حمل تبدیل شده است.

طراحی هدفون ساده است و میکروفون قابل جدا شدن و کاپ های هدفون امکان چرخش دارند. بدنه هدفون انعطاف پذیر می باشد. این محصول دارای یک روکش کنفی است که در برابر کشش و خم شدن مقاومت می کند و وظیفه محافظت از کابل هدفون را بر عهده دارد.

راحتی هدفون گیمینگ  JBL Quantum 100

بالشتک های هدفون گیمینگ جی بی ال  JBL Quantum 100 بسیار نرم و راحت می باشند و از مواد باکیفیت ساخته شده است. گوش ها کاملا توسط آن ها پوشانده می شود و می توانید به مدت طولانی به گیم و گوش دادن آهنگ بپردازید.

کاپ های هدفون گیمینگ جی بی ال  JBL Quantum 100 توانایی چرخش 90 درجه ای دارند و به راحتی می توانید ارتفاع هدفون را تنظیم کنید. اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که مدت زیادی از هدفون استفاده می کنند نگران نباشید به کمک بالشتک های چرمی راحت و پوشش نرم هدبند هدفون کوانتوم 100 هیج وقت دچار خستگی و سردرد نخواهید شد.

میکروفون هدفون  JBL Quantum 100

میکروفون هدفون گیمینگ جی بی ال  JBL Quantum 100 دارای توانایی جداسازی می باشد و در زمان گوش دادن به آهنگ یا بیرون از خانه می توانید آن را جدا کنید. هدفون گیمینگ جی بی ال  JBL Quantum 100 با داشتن میکرون به شما این امکان را می دهد که در بازی های چند نفره با هم تیمی های خود صحبت کنید.

صدای ضبط شده توسط میکروفون دستگاه بسیار شفاف است و نویز خیلی کمی دارد و با کمترین تأخیر انتقال پیدا می کند. این ویژگی ها باعث شده هدفون جی بی ال  Quantum 100  برای بازی های آنلاین، کلاس های آنلاین و مکالمه تلفنی کاملا مناسب باشد.

کیفیت صدای هدفون گیمینگ جی بی ال

چه برای آهنگ چه گیم، کیفیت صدای هدفون گیمینگ جی بی ال  JBL Quantum 100 شما را راضی خواهد کرد. اغلب هدفون های بازار با تمرکز بیش از حد روی باس باعث می شوند که صدای پا افراد به خوبی شنیده نشود و حتی گاهی حذف شوند اما در هدفون JBL Quantum 100 اینجوری نیست. شما به خوبی صدای قدم ها و حرکات رقیب خود را می شنوید و در عین حال با درایورهای 40 میلی متری هدفون در زمینه پخش آهنگ و تماشای فیلم سربلند بیرون می آیند.

کیفیت صدای هدفون گیمینگ جی بی ال  JBL Quantum 100 برای گیم، تماشای فیلم و آهنگ مناسب می باشد اما اگر شما به هدفونی برای آهنگ سازی نیاز دارید بهتر است به مدل های دیگر فکر کنید.

عملکرد هدفون JBL Quantum 100 در گیم

مهم ترین چیزی که هدفون گیمینگ جی بی ال  JBL Quantum 100 برای آن طراحی شده گیم می باشد. در زمان بازی به خوبی می توانید موقعیت حریفان خود را شناسایی کنید، همچنین صدای انفجار و وسایل نقلیه بسیار جذاب را بشنوید.

میکروفون هدفون به خوبی می تواند صدای های مزاحم محیط را فیلتر کند و صدای شما را با کمترین نویز به هم تیمی ها برساند و به دلیل عایق بندی مناسب شما به خوبی می توانید روی صداهای درون بازی تمرکز کنید و صدای های مزاحم پس زمینه را نشنوید.

دستگاه های سازگار با  JBL Quantum 100

هدفون گیمینگ جی بی ال کوانتوم 100 با دستگاه های مختلف مثل: کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن4، نینتندو سوئیچ، ایکس باکس وان ، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس به خوبی هماهنگ می باشد . و نیز توانایی پشتیبانی از Windows Sonic باعث می شود در ویندوز و کنسول های ایکس باکس کیفیت صدای فراگیر را تجربه کنید.

کاربران تلفن همراه هم لازم نیست نگران باشند، هدفون گیمینگ جی بی ال  JBL Quantum 100 با سیستم عامل اندروید و ای او اس کاملاً سازگار می باشد و و با هر گوشی همراهی هماهنگ می شود و از میکروفون آن برای تماس با کیفیت بالا میتوان بهره برد، اگر موبایل شما خروجی صوتی قوی دارد از کیفیت صدای هدفون کوانتوم 100 به وجد خواهید آمد.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون گیمینگ جی بی ال JBL Quantum 100”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.