هندزفری بلوتوثی اسکال کندی مدل Push Active

کیفیت صوتی ممتاز
    حالت Stay-Aware
    2-کاهش نویز میکروفون برای تماس ها
    مناسب برای جداسازی نویز ایمن
    IP55 مقاوم در برابر عرق، آب و گرد و غبار
    کابل شارژ سریع USB-C
    تا 44 ساعت عمر باتری کل
    کنترل صدای هندزفری
    تکنولوژی کاشی یابی داخلی
    میکروفون دوگانه کاهش نویز
شناسه محصول: Push Active

ناموجود

تومان 4,500,000

ناموجود

ویژگی

توضیحات

   

هندزفری بلوتوثی اسکال کندی مدل Push Active

هندزفری بلوتوثی اسکال کندی مدل Push Active ایربادز تمام بی سیم می باشد که بسیار هوشمند و مقاوم است و برای وررزش های پر تحرک مناسب است که با خصوصیات خاص و طراحی منحصر جایگاه ویژه ای در بین ورزشکاران ورزش های پر تحرک دارد.

یکی از قابلیت های خاص این بادز تکنولوژی IQ می باشد که می توانید به بادز به صورت مستقیم فرمان صوتی بدهید و یا دستیار شخصی گوشی همراه خود را قرا بخوانید و یا به کمک اپلیکیشن مخصوص سازگار با اندروید و آیفون می توانید تنظمیات زیادی برای رسیدن به صدای مورد پسند خود داشته باشید.

همچنین این محصول مجهز به ردیاب بلوتوثی (tile) می باشد که می توانید بادز خود را در صورت گم شدن پیدا کنید و یا مشخصات آخرین نقطه اتصال را روی نقشه ببینید.

از نظر طراحی ، یک طراحی کاملا اسپورت دارد که با داشتن قلاب ، این اطمینان را به شما می دهد که از گوش شما نخواهد افتاد و با ماده بدنه و جنس خاص خود به گوش شما می چسبد تا جس اطمینان بیشتری داشته باشید.

هندزفری بلوتوثی اسکال کندی مدل Push Active دارای استاندار IP55 که مقاوم در برابر عرق،ضد آب و نیز گردو غبار است.

طول عمر باطری این بادز 44 ساعت می باشد که هر بادز 10 ساعت و کیس همراه 34 ساعت قابلیت شارژدهی مداوم را دارد و  خیال شما را بابت یک همراهی طولانی راحت می کند.

این باذز در گوش شما با سری های سیلیکونی فیت می شود و سبب می شود که  صدا و نویز محیط اطرافتان ایزوله شود و مانند تمام کارهای اسکال کندی دارای صدایی حجیم ، بیس کوبنده می باشد که با تغییر سبک های شنیداری در اپلیکیشن برای گوش دادن به صوت و موسیقی مورد نظر شما مناسب می شود که سبب می شود تجربه دقیق تری از صدا را داشته باشید.

این ایربادز تمام بی سیم می تواند با بادز های دیگر با تکنولوژی IQ صدا را به اشتراک بگذارد .با اضافه شدن دو میکروفون کاهش دهنده نویز صدا، گفت و گوی بسیار خوبی را در تجربه خواهید کرد.

نکته مهم این است که نرم افزار بادز ها برای عملکرد بهتر و بهتر دستگاه آپدیت می شود که خود نشان دهنده تعهد و منحصر به فرد بودن برند اسکال کندی مخصوصا هندزفری بلوتوثی اسکال کندی مدل Push Active شده است .

برای جمع بندی اگر اهل ورزش های پر تحرک مثل اسکی، اسکی روی برف، اسکیت برد، دوچرخه سواری و … هستید ، این مدل هندزفری کاملا مناسب شما می باشد.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی اسکال کندی مدل Push Active”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.