اسپیکر جی بی ال مدل JBL PartyBox 110 (تحویل به آدرس کیش )

  • قیمت اعلام شده فقط تحویل در کیش

  • اتصال بی‌سیم با نسخه بلوتوث 5.1
  • دارای وزن مناسب 10.43 کیلوگرمی
  • برنامه JBL PartyBox برای تنظیم رنگ و الگوی نمایش نور
  • باتری یون لیتیوم پلیمر 36 وات 12 ساعته قدرتمند با 3.5 ساعت زمان شارژ
  • سیستم درایور همراه با 2 ووفر و دو توییتر با قدرت خروجی 160 وات
  • دارای پاسخ فرکانس بین 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • اتصال سیمی با رابط برق AC
  • صدای قدرتمند JBL Original Pro
  • نمایش نور پویا همگام‌سازی‌شده با ضربان موسیقی
  • مقاوم در برابر پاشش آب با گواهینامه بین‌المللی IPX4
  • دارای ورودی های میکروفون و گیتار

شناسه محصول: Party Box 110

ناموجود

تومان 15,300,000

ناموجود

ویژگی

وزن 1 گرم
نوع اتصال

بی سیم و با سیم

ابعاد

300* 568* 295 میلی متر

وزن

10.84 کیلوگرم

قابلیت اتصال چند اسپیکر باهم

دارد (بیسیم و باسیم)

مدت زمان پخش

12 ساعت

ظرفیت باتری

7200 میلی آمپر

مدت زمان شارژ شدن

3.5 ساعت

رنگ

مشکی

سایر مشخصات

قابلیت پاوربانک – بلوتوث – AUX – USB – قابلیت اتصال به کامپیوتر،موبایل ، کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن – ضد آب – خروجی هوای بیس- سیستم کارائوکه – اپلیکیشن اختصاصی ( jbl partybox ) –

توضیحات

   

مشخصات اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 110

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 110 یک طراحی جمع و جور دارد که می توان آن را با یک دست حمل کرد. این اسپیکر دارای صدای با کیفیت JBL Original Pro و با ظرفیت قدرت 160 وات با پاسخ فرکانس 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز و حساسیت 6 دسی بل می باشد که مجموعه ای از فناوری های پیشرفته مانند بلوتوث 5.1 را در خود دارد.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 110 یک اسپیکر بلوتوثی با چراغ های LED قشنگ و سیستم ارتقا یافته مدل قبلی این برند می باشد که به فضای بیشتر، مثل یک اثر هنری قشنگ تر، همراه با دو توییتر و دو ووفر مجهز شده است.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 110ه مجموعاً حاوی 4 چراغ ، به همراه 2 چراغ چشمک زن در بالا و پایین برای دنبال کردن موسیقی می باشد.

حقیقتا اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 110 به شما تجربه شنیداری و بصری خاص و همه جانبه ای می بخشد که هر جشنی را به یک اثر هنری تبدیل می کند.

امکانات اسپیکر

هر نوع موزیکی با نمایش نور پویا بهتر می باشد. نمایش نور پویا که با ضربان همگام سازی می شود، رنگ های همگام با ضربات را به حرکت در می آورد، در صورتی که استروب ها و الگوهای قابل تنظیم چشمان شما را خیره می کند.

این یک تجربه شنیداری و بصری فوق العاده خواهد بود که هر جشنی را به یک اثر هنری تبدیل می کند.همچنین می توانید مهمانی را تمام روز تأمین کنید.

با 12 ساعت دوام باتری قابل شارژ داخلی، پخش ادامه خواهد یافت. ضمن آنکه با درجه مقاومت IPX4 می توانید آن را در کنار استخر با خود همراه کنید.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 110 دارای گواهینامه IPX4 می باشد که مقاوم در برابر آب است، بنابراین هیچگاه نگران خیس شدن و آسیب دیدن آن نخواهید بود. از سویی دیگر، با ورودی های میکروفون و گیتار، می توانید استعدادهای خود را هنگام آواز خواندن و گیم نشان دهید.

اتصال با کیفیت بالا

نکته مهم در اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 110 در اتصال متنوع آن می باشد. شما می توانید  این دستگاه را از طریق AUX ، USB یا بی سیم واز طریق بلوتوث 5.1 با کیفیت فوق العاده متصل کنید که پیشرفته ترین فناوری بلوتوث موجود امروز برای توانایی بهینه سازی کامل پخش فایل های موسیقی با کیفیت بالا می باشد که دامنه برد آن در فاصله حدود 9 متری اسپیکر تا دستگاه هوشمند است.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 110 توانایی آواز خواندن به صورت کارائوکه با اجرای فوق العاده با کیفیت را از طریق اتصال میکروفون در پنل اتصال عقب را دارند. بالای هر پورت یک دکمه تنظیم صدا قرار دارد که به شما در تنظیم آسان و سریع کمک می کند.همچنین سفارشی سازی متناسب با سلیقه و صدای شما ممکن می باشد.

برنامه JBL PartyBox

برنامه JBL PartyBox کنترل آهنگ ها، تنظیمات به روزرسانی و سفارشی سازی رنگ ها و الگوهای نمایش نور شما را بر روی گوشی همراه خود، برای پرنشاط کردن جشن، بیش از هر زمان دیگری راحت می کند.

 ضمن آنکه می توانید آهنگ های خود را از طریق بلوتوث به صورت بی سیم پخش کنید.

همچنین اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 110 قابلیت پخش موسیقی از طریق رابط AUX را برای کاربر فراهم میکنددر صورتی که برای مهمانی ها یک اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 110 کافی نیست، می توانید دو اسپیکر را با یک کابل رابط یا به صورت Wireless برای دریافت صدایی با حجم 2 برابر و به صورت دالبی دریافت کنید. بنابراین می توانید یک مهمانی را با صدای قدرتمند و نمایش نور فعال، مدیریت کنید.

نظرات

 

 
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر جی بی ال مدل JBL PartyBox 110 (تحویل به آدرس کیش )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.