جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Vacuum Mop 2

جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2

  • نسخه گلوبال
  • دارای انواع سنسور
  • باتری با ظرفیت بالا
  • قدرت 2700 پاسکالی
  • سنسور جدید VSLAM
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • هم جارو هم تی می کشد
  • عبور از ارتفاع 2 سانتی متری
  • تشخیص سیم رد شده روی زمین
شناسه محصول: mop2

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

تومان 9,290,000

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

ویژگی

رنگ

مدل

mop 2

حالت های مکش

ابعاد

47,5 × 38,5 × 14,8 سانتیمتر

قدرت یا توان مصرفی

قدرت مکش

ظرفیت باتری

3200 میلی آمپر بر ساعت

گنجایش مخزن آب

کارکرد باتری

استافده در حالت استاندارد تا 110 دقیقه

گنجایش مخزن زباله

توضیحات

   

مشخصات جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2:

اگر به داشتن خانه هوشمند علاقه دارید، باید حتما یک جاروی رباتیک حریداری کنید. این دستگاه ها علاوه بر کاهش فعالیت بدنی فرد، سبب صرفه جویی در زمان و انرژی هایی مانند برق نیز می شوند.

شیائومی یکی از کمپانی های با سابقه در زمینه تولید انواع جاروهای رباتی می باشد. یکی از این محصولات، جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2 می باشد که قصد داریم به بررسی مشخصات آن بپردازیم.

مشخصات ظاهری جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2

بدنه جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2 از جنس پلاستیک فشرده و با کیفیت ABS می باشد. این مواد از ایجاد خط و خش روی بدنه سفید رنگ دستگاه جلوگیری می کند.

جارو رباتیک دارای ابعادی برابر با ۳۵۳*۳۵۰*۸۱ میلیمتر و وزنی معادل ۳.۶ کیلوگرم می باشد. طراحی دایره ای شکل آن، به آن اجازه می دهد که مکان هایی با دسترسی سخت مانند زیر مبل ها را راحت تر نظافت کند. ضخامت کم معادل ۸۱ میلیمتری باعث شده است که این وسیله به آسانی در زیر وسایلی مانند مبل و تخت حرکت کند و به همین دلیل عملیات نظافت به بهترین وجه ممکن انجام شود.

همچنین با داشتن دو چرخ در زیر این دستگاه امکان حرکت راحت تر آن روی سطوح مختلف امکان پذیر است. در زیر درپوش این محصول نیز دو مخزن با ظرفیت های ۵۵۰ و ۲۵۰ میلی لیتر قرار دارد. این دو مخزن به ترتیب محفظه نگهداری زباله و مخزن آب هستند.

همچنین یک برس غلتکی و برس های جانبی نیز در زیر این جارو قرار داده شده است. از این برس ها برای نظافت گوشه های دیوارها و وسایل استفاده می شود. برس اصلی از فیبر ۰.۱ میلیمتری بسیار متراکم ساخته شده است. این برس گوشه ها را به خوبی تمیز میکند و گرد و غبار را از شکاف های بین تخته های کفپوش ها پاک می کند.همچنین برس های کناری به شکل شش گوش و با پوشش کامل ارتقا یافته اند.

ویژگی های جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2

جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2 بر خلاف بقیه مدل های جارو رباتیک شیائومی حسگر LDS ندارد. بلکه در قسمت بالای Mop 2 سنسور دیگری به نام 3D VSLAM قرار دارد. در واقع سنسور VSLAM با شبیه سازی الگوریتم شبکه عصبی سبب بهبود اندازه گیری، مسیریابی و مدیریت نقشه می شود.

بنابراین جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2 به واسطه این سیستم نقشه برداری دقیق می تواند فاصله خود از موانع را شناسایی کرده و به آن ها برخورد نکند. این قابلیت علاوه بر وابستگی به حسگر پیمایش VSLAM با استفاده از فناوری های S-Cross 3D و ToF 3D تحقق پیدا می کند. همچنین جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2 برای عبور از موانعی با ارتفاع ۲۰ میلیمتر مشکلی ندارد و به آسانی از آن ها عبور می کند.

حسگرهای فوتون ۱۰ برابر دقیق تر از حسگر های مادون قرمز عمل می کنند. این دستگاه با داشتن این سنسور حتی می تواند برآمدگی هایی مانند سیم را تشخیص دهد و سرعت خود را برای عبور از آن ها کم کند.

همچنین این محصول به واسطه دوربین ToF و سنسور اندازه گیری موجود در جلوی دستگاه فضای پیرامون را ارزیابی می کند. در این شرایط ربات با تهیه نقشه خانه تشخیص می دهد که آیا مسیر فضای کافی برای عبور را دارد یا خیر؟ در صورتی که عرض مسیر کمتر از پهنای آن باشد، این جارو به صورت خودکار مسیر خود را تغییر می دهد. از حسگر های دیگرقرار داده شده در جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2 و کاربرد آن ها عبارتند از:

  • ژیروسکوپ: اندازه گیری فاصله تا موانع، مختصات جایگیری وسایل محیط و ایستگاه شارژ؛
  • سنسورهای Fall: تشخیص تغییرات ناگهانی ارتفاع مثل پله ها و ترسیم دیوار مجازی؛
  • سنسور نوری: کمک به عملکرد مناسب دستگاه در محیط های تاریک مثل زیر مبل ها.

مشخصات موتور و پردازنده جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2

جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2 حاوی یک موتور ژاپنی NIDEC قدرتمند با میزان مکش ۲۷۰۰ پاسکال می باشد. این موتور قوی با ۴ حالت سرعت مکش باعث می شود که محیط را از هر گونه آلودگی یا گرد و خاکی تمیز کند.

همچنین این وسیله حاوی یک پردازنده ۴ هسته ای Cortex-A53 می باشد. این پردازنده با کمک حسگر VSLAM علاوه بر موقعیت یابی مکان می تواند ماتریکس مکشی را ایجاد کند. به همین دلیل جاروبرقی رباتیک موپ ۲ قادر است که جای جای خانه را جارو بکشد.

مشخصات اپلیکیشن جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2

جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2 امکان اتصال به اپلیکیشن Mi Home / Xiaomi Home را دارد. بدین ترتیب شما می توانید عملکرد و تنظیمات مختلف دستگاه را از راه دور و به طور لحظه ای مدیریت کنید. همچنین با این نرم افزار امکان چک کردن وضعیت نظافت به صورت آنی را نیز دارید.

دستوراتی همچون توقف یا ادامه دادن به عملیات جارو کشیدن با استفاده از این برنامه کاربردی امکان پذیر است. در این وسیله امکان به روز رسانی آنلاین OTA و دریافت خصوصیات جدید نیز وجود دارد.

قابلیت تی کشیدن جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2

مخزن آب تعبیه شده برای این جاروبرقی به منظور تی کشیدن سطوح مختلف به کار می رود. مقدار توزیع آب نیز توسط ربات کنترل می شود، بنابراین نگرانی بابت خیس شدن بیش از حد سطوح نخواهید داشت. مخزن آب این جارو رباتی دارای سه سطح کنترل آب می باشد. با استفاده از این توانایی می توانید میزان پخش آب را روی انواع سطوح مثل سرامیک و سنگ تنظیم کنید. این سه سطح در جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2 عبارتند از:

  • آرام: این حالت برای نظافت آرام و پیوسته سطوح از گرد و غبار و مو مناسب می باشد.
  • متوسط: برای تمیز کردن پر قدرت زباله هایی به اندازه حبوبات به کار می رود؛
  • قدرتمند: این حالت برای نمیز کردن بنیادی مثل جمع آوری زباله هایی به اندازه گلوله های فلزی مناسب می باشد.

مخزن آب بزرگ این دستگاه سبب می شود که بدون نیاز به پر کردن دوباره آن فضایی به اندازه ۱۵۰ متر مربع را تمیز کنید.

مشخصات باتری جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2

جارو رباتیک شیائومی مدل Vacuum-Mop 2 دارای باتری با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد. این باتری در صورت شارژ کامل می تواند بیش از ۱۱۰ دقیقه انرژی مورد نیاز جارو را  تامین کند.

بنابراین هر بار که این دستگاه را شارژ کنید، فضایی بزرگ در حدود ۲۴۰ متر مربع را می توانید جارو یا تی بکشید. این محصول مانند بقیه جاروهای رباتیک پس از تمام شدن شارژ به صورت خودکار به داک شارژ متصل می شود. بعد از اینکه باتری به صورت کامل شارژ شد، کار خود را از همان مکان قبلی شروع می کند.

نظرات